نمایش فیلم سینمایی در فضای باز باغ غدیر همزمان با اکران در سینما

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان از نمایش فیلم‌های سینمایی پرمخاطب در فضای باز مجموعه باغ غدیر خبر داد.

به گزارش ایمنا، محسن زمانی با بیان اینکه یکی از جاذبه‌های منطقه چهار شهرداری اصفهان، مجموعه بزرگ باغ غدیر است، اظهار کرد: محیط زیبا و دلنشین باغ غدیر، روزانه میزبان شهروندان زیادی است که برای تفریح و استفاده از امکانات مختلف فرهنگی و ورزشی به آن مراجعه می‌کنند.

وی افزود: بر این اساس و به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان و نیز افزایش نشاط، امید و ایجاد بستر فعالیت جمعی در بین خانواده‌ها، برنامه‌ها و طرح‌های جذابی از سوی شهرداری منطقه چهار شهرداری اصفهان در این محل برنامه‌ریزی شده است.

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان تصریح کرد: برای نخستین‌بار در اصفهان، نمایش فیلم‌های سینمایی در فضای باز در محل باغ غدیر اصفهان انجام شد و مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

وی ادامه داد: فیلم سینمایی «غریب» با محوریت فعالیت‌های شهید محمد بروجردی فرمانده سپاه غرب، نخستین فیلم به نمایش گذاشته در باغ غدیر است.

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان گفت: معتقد هستیم اکران فیلم در فضای باز، فرصتی برای آموزش و ارتقای فرهنگ و ترویج گسترده تماشای فیلم در میان مردم و اضافه شدن تماشای فیلم‌های سینمایی در سبد فرهنگی خانوار است.

وی با اشاره به استقبال شهروندان از نمایش فیلم در باغ غدیر اظهار کرد: در آینده در صدد هستیم اکران سایر فیلم‌های پرمخاطب را در تابستان در این مجموعه محقق کنیم.

کد خبر 661696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.