مدافع چپ‌ بایرن‌مونیخ در رادار رئال و سیتی

رئال‌مادرید می‌خواهد آلفونسو دیویس از بایرن‌مونیخ را به خدمت بگیرد و منچسترسیتی نیز در تابستان به جذب او علاقه‌مند است

به گزارش خبرنگار ایمنا، موقعیت تیم فوتبال رئال‌مادرید در خط‌دفاع چپ کمی ضعیف است و ظاهراً برای تقویتش، به دنبال جذب بازیکن جدیدی در تابستان خواهد بود.

از آنجایی که فرلاند مندی در بسیاری از بازی‌های فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ مصدوم بود، کارلو آنچلوتی مجبور شد از ادواردو کاماوینگ در پست دفاع چپ استفاده کند. اعتقاد بر این است که رئال‌مادرید آماده شنیدن پیشنهادات برای فروش مندی است، زیرا آنها از عملکرد این بازیکن راضی نیستند، به خصوص با توجه به این موضوع که او مدام مصدوم است.

طبق گزارش اسکای آلمان، با نامشخص بودن آینده مندی، رئال‌مادرید در حال بررسی شرایط برای جذب آلفونسو دیویس از بایرن‌مونیخ است. منچسترسیتی نیز این بازیکن را تحت نظر دارد و تیکسی بیگیریستین، مدیر بخش نقل و انتقالات سیتی، ظاهراً دوست دارد او را در استادیوم اتحاد ببیند. با این حال، باواریایی‌ها دیویس را «غیرقابل فروش» می‌دانند و به دنبال تمدید قراردادش تا تابستان ۲۰۲۵ هستند

رئال‌مادرید در حال تکمیل قرارداد با جود بلینگهام از بوروسیادورتموند است و همچنین ممکن است علاقه خود را به کیلیان امباپه، فوق ستاره پاری سن ژرمن دوباره افزایش دهد. گفته می‌شود که آنها قبلاً بر سر شرایط شخصی با بلینگهام به توافق رسیده‌اند و قرار ملاقاتی با دورتموند در اواخر این ماه برای پرداخت مبلغی که ممکن است بیش از ۱۰۰ میلیون پوند (۱۲۵ میلیون دلار) باشد، را برنامه‌ریزی کرده‌اند.

دیویس در جام جهانی ۲۰۲۲ برای کانادا بازی کرد و همچنین از زمانی که در سال ۲۰۱۸ به بایرن مونیخ پیوست، چهار بار قهرمان بوندس‌لیگا و همچنین لیگ قهرمانان اروپا شده است.

کد خبر 661612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.