دختر احسان حاجی‌صفی در جشن قهرمانی آ.اِک سوژه رسانه یونانی +عکس

احسان حاجی‌صفی در جشن قهرمانی آ.اِک یونان دخترش را کنار خود داشت و مدال طلای سوپرلیگ را هم بر گردن وی انداخت تا سوژه رسانه یونانی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال آ.‌ا.ک آتن _یکشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲_ موفق شد در ورزشگاه اوپاپ‌آرنا مقابل دیدگان هواداران خود، تیم ولس را قاطعانه و با نتیجه چهار بر صفر شکست دهد تا به قهرمانی سوپرلیگ یونان دست پیدا کند. آ. ا. ک در جدول مرحله نخست با ۵۹ امتیاز پس از پاناتینایکوس در جایگاه دوم قرار داشت اما پس از انجام بازی‌های گروه قهرمانی با ۸۳ امتیاز از ۳۶ بازی فاتح سوپر لیگ یونان شد.

آ. ا. ک که احسان حاجی‌صفی، کاپیتان پرسابقه و باتجربه تیم ملی فوتبال کشورمان و میلاد محمدی، دیگر ملی‌پوش جوان ایرانی را در اختیار دارد، جشن قهرمانی را به شکل ویژه‌ای برپا کرد و به این ترتیب دو ایرانی دیگر در فصل ۲۳-۲۰۲۲ همراه تیمشان به مقام قهرمانی در لیگ رسیدند.

سایت «اسپورت ۲۴ یونان» امروز به جشن خوشحالی حاجی‌صفی کاپیتان تیم ملی ایران به‌همراه دخترش پرداخت و در مطلبی ویژه نوشت: پس از اعطای عنوان قهرمانی آ. اک، احسان حاجی‌صفی با خوشحالی از کسب این عنوان در حالی که دخترش را در آغوش گرفته بود جشن گرفت.

دختر احسان حاجی‌صفی در جشن قهرمانی آ.اِک سوژه رسانه یونانی +عکس

هافبک ایرانی مدال طلای قهرمانی سوپر لیگ یونان را به گردن دخترش آویخت. پس از قهرمانی او در حساب شخصی خود ویدئویی از خود منتشر کرد که با در آغوش گرفتن دخترش روی سکو قهرمانی است. حاجی‌صفی هفته گذشته قبل از جشن قهرمانی قرارداد جدیدش را با این تیم یونانی امضا کرد تا در فصل آینده هم در سوپرلیگ یونان ماندنی شود.

کد خبر 661589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.