صعود نمایندگان ایران به مرحله حذفی بخش کامپوند

مسابقات کاپ‌جهانی تیراندازی با کمان در شانگهای چین دنبال می‌شود و نمایندگان کشورمان در بخش کامپوند به مرحله حذفی صعود کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات مرحله مقدماتی کامپوند کاپ‌جهانی تیراندازی با کمان ۲۰۲۳ شانگهای چین برگزار شد و حریفان کمانداران کشورمان مشخص شدند. محمدصالح پالیزبان با امتیاز ۶۹۴ در رده بیست‌وچهارم قرار گرفت و در دور نخست مسابقات حذفی باید به‌مصاف میلاد رشیدی دیگر کماندار کشورمان برود و آرمین پاکزاد نیز با امتیاز ۶۹۳ در رده بیست‌وهشتم قرار گرفت و در دور نخست مسابقات حذفی باید به‌مصاف کمانداری از قزاقستان برود.

همچنین میلاد رشیدی با امتیاز ۶۸۷ در رده چهل‌ویکم قرار گرفت و در دور نخست مسابقات حذفی باید به‌مصاف محمد صالح پالیزبان دیگر کماندار کشورمان برود. محمد معدن‌دار با امتیاز ۶۷۹ در رده پنجاه‌ونهم قرار گرفت و در دور نخست مسابقات حذفی به‌مصاف حریفی از آمریکا می‌رود.

گیسا بایبوردی با امتیاز ۶۸۸ در رده پانزدهم قرار گرفت و پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، در دور دوم باید به مصاف برنده دیدار اندونزی و کره‌جنوبی برود. حانیه اسلامی با امتیاز ۶۶۰ در رده چهل‌وچهارم قرار گرفت و در دور نخست مسابقات حذفی باید به مصاف کمانداری از اندونزی برود و بیتا عاشق‌زاده با امتیاز ۶۵۶ در رده چهل‌وپنجم قرار گرفت و در دور نخست مسابقات حذفی باید به‌مصاف کمانداری از بریتانیا برود.

به گزارش ایمنا، تیم کامپوند مردان ایران با ترکیب محمدصالح پالیزبان، آرمین پاکزاد و میلاد رشیدی با امتیاز ۲۰۷۴ در رده هشتم ایستاد و پس از استراحت در دور نخست، در مرحله یک‌هشتم نهایی به‌مصاف تیم مالزی می‌رود. همچنین تیم کامپوند بانوان ایران با ترکیب گیسا بایبوردی، حانیه اسلامی، بیتا عاشق‌زاده با امتیاز ۲۰۰۴ در رده دوازدهم ایستاد و در دور نخست مسابقات حذفی به‌مصاف تیم استونی می‌رود.

گفتنی است تیم میکس کامپوند ایران با ترکیب محمدصالح پالیزبان و گیسا بایبوردی با امتیاز ۱۳۸۲ در رده دهم قرار گرفت و پس از استراحت در دور نخست، در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف تیم ایتالیا می‌رود.

کد خبر 661583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.