پیش‌بینی AFC از گروه ایران در جام ملت‌های آسیا: شاگردان قلعه‌نویی صدرنشین می‌شوند

کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش‌بینی کرد تیم ملی ایران در گروه C جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا صدرنشین خواهد شد و امارات نیز در رتبه دوم قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های جام ملت‌های آسیا برای دومین‌بار با حضور ۲۴ تیم در شش‌گروه چهار تیمی و از دوازدهم ماه ژانویه (بیست‌ودوم دی‌ماه ۱۴۰۲) تا دهم ماه‌فوریه ⁧۲۰۲۴⁩ (بیست‌ویکم بهمن‌ماه ۱۴۰۲) در ورزشگاه‌های الجنوب، البیت، احمدبن‌علی، الثمامه، شهر آموزش، بین‌المللی خلیفه، جاسم بن‌حمد و عبدالله بن‌خلیفه میزبان برگزار خواهد شد.

پس از انجام مراسم قرعه‌کشی جام ملت‌های فوتبال ۲۰۲۳ آسیا از ساعت ۱۴:۳۰ روز _پنج‌شنبه بیست‌ویکم اردیبهشت‌ماه_ در سالن «کاتارا اوپرا هاوس» شهر دوحه قطر با حضور سرمربیان تیم‌های ملی و مدیران فدراسیون کشورهای حاضر در این تورنمنت، گروه‌بندی جام ملت‌ها مشخص شد که به‌شرح زیر است؛

گروه A: قطر، تاجیکستان، لبنان، چین

گروه B: هند، سوریه، ازبکستان، استرالیا

گروه C: هنگ‌کنگ، فلسطین، امارات، ایران

گروه D: اندونزی، ویتنام، عراق، ژاپن

گروه E: مالزی، بحرین، اردن، کره‌جنوبی

گروه F: تایلند، قرقیزستان، عمان، عربستان‌سعودی

براساس پیش‌بینی AFC، تیم ملی ایران که سه‌بار قهرمان جام ملت‌های آسیا شده و در سال ۲۰۱۹ هم تا مرحله نیمه‌نهایی پیش رفته بود، به‌عنوان نخستین تیم و صدرنشین راهی مرحله بعد می‌شود. همچنین تیم امارات بعد از ایران و با قرار گرفتن در رده دوم به مرحله بعدی صعود خواهد کرد.

کد خبر 661578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.