۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰
جانشین لیونل مسی در PSG مشخص شد

پاری سن ژرمن برناردو سیلوا از منچسترسیتی را برای تقویت خط حمله خود در تابستان امسال هدف قرار داده است و لیونل مسی در آستانه جدایی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با توجه به اینکه مسی در حال خروج از پارک دو پرنس است، انتظار می‌رود پاری سن ژرمن برای یافتن یک مهاجم راست جدید وارد بازار نقل و انتقالات شود و سیلوا هدف اصلی آنهاست. ستاره من‌سیتی مدت‌هاست که تمایل خود را برای ترک باشگاه و تجربه یک شرایط جدید، آشکار کرده است، اگرچه این انتقال هنوز به نتیجه نرسیده است.

این اولین باری نیست که سیلوا به باشگاه فرانسوی لینک می‌شود. این هافبک تهاجمی، تابستان گذشته با پی اس جی به توافق رسید و پس از حضورش در موناکو نیز با شور و شوق در مورد لیگ فرانسه صحبت کرده است. با این حال، به دلیل مشکلات مالی برای باشگاه پاریسی، این انتقال هرگز محقق نشد. سیلوا، ۳۳ بازی در لیگ‌برتر برای منچسترسیتی انجام داده است و فقط چند گام تا کسب سه‌گانه تاریخی، فاصله دارد.

طبق گزارش‌ها، پاری سن ژرمن در تابستان امسال به دنبال ستاره‌های زیادی است. انتظار می‌رود که رهبران لیگ فرانسه، برای ترکیب خود، ستاره‌های فرانسوی مانند راندال کولو موانی و مارکوس تورام را جذب کنند. لوئیس کامپوس، مشاور تیم فوتبال PSG، همچنین به دنبال یک مدافع میانی و هافبک وسط چپ‌پا است.

سیلوا احتمالاً در برخی از بازی‌ها برای سیتی در میادین حضور خواهد داشت زیرا آنها برای بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در روز چهارشنبه، در مصاف رئال‌مادرید آماده می‌شوند. این درحالی است که پاری سن ژرمن در آستانه کسب یازدهمین قهرمانی لیگ یک فرانسه قرار دارد.

کد خبر 661539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.