منچستریونایتد قرارداد قرضی ستاره بایرن‌مونیخ را نهایی می‌کند؟

مارسل سابیتزر، بازیکن قرضی منچستریونایتد به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، تا پایان فصل از میادین دور خواهد بود و آینده او در حال‌حاضر نامشخص است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مارسل سابیتزر که روز شنبه با وجود پیروزی ۲ بر صفر یونایتد مقابل وولوز غایب بود، در بازی قبلی مقابل وستهم، او دردی داخل زانویش احساس کرد و منچستریونایتد اکنون تأیید کرده است که ستاره‌اش، سه بازی باقی مانده در لیگ‌برتر و فینال جام‌حذفی مقابل منچسترسیتی در تاریخ سوم ژوئن را به دلیل مشکل مینیسک از دست خواهد داد.

سابیتزر در نتیجه مصدومیتش، ممکن است آخرین بازی خود را برای یونایتد انجام داده باشد، زیرا او تنها به صورت قرضی از بایرن‌مونیخ در آنجا حضور دارد و گزینه‌ای برای خرید دائمی وجود ندارد، اگرچه او به خوبی درباره دوران حضورش در بایرن‌مونیخ صحبت کرده است، شیاطین‌سرخ و به نظر می‌رسد برای انجام انتقال دائمی او آماده هستند. به گزارش MEN، یونایتد بر سر به خدمت گرفتن این بازیکن، با باواریایی‌ها در تماس بوده است، ولی هنوز تصمیمی در مورد آینده بلندمدت او گرفته نشده است.

آینده این هافبک اکنون تا حدودی روشن است و باید دید که آیا او بخشی از برنامه‌های اریک تن‌هاخ خواهد بود یا خیر. مارسل احتمالاً در بایرن داخل لیست مازاد جای دارد، بنابراین ممکن است در بلاتکلیفی رها شود.

کد خبر 661538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.