جوان آینده‌دار برزیلی در تور بارسلونا

رسانه GOAL می‌گوید بارسلونا در حال بررسی ارائه پیشنهادی به ارزش 45 میلیون یورو (39 میلیون پوند / 49 میلیون دلار) برای جذب ویتور روکه، ستاره نوجوان برزیلی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حتی با وجود ابهامات مالی در اطراف باشگاه، مقامات بارسا آماده هستند تا ۴۵ میلیون یورو (۳۹ میلیون پوند / ۴۹ میلیون دلار) برای جذب ویتور رو که، مهاجم ۱۸ ساله‌ای که در حال‌حاضر در خط حمله اتلتیکو پارانائنسه برزیل بازی می‌کند، پیشنهاد دهند.

البته که هنوز برخی از بندهای این پیشنهاد هنوز مشخص نشده است، اما بارسا مایل است برای جذب رو که و همچنین تکمیل روند جذب مجدد با لیونل مسی، تلاش کند.

رو که پس از گذراندن یک سال موفقیت‌آمیز در برزیل، توجه برخی باشگاه‌های بزرگ در اروپا را به خود جلب کرده است. او در این فصل برای پارانائنسه هفت گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده است.

پس از اینکه سرخیو بوسکتس تأیید کرد که بارسا را در این تابستان ترک می‌کند، چند نفر دیگر می‌توانند مانند او از نیوکمپ خارج شوتد، درحالی که باشگاه مطمئناً به ستاره‌هایی نیاز دارد تا شرایط را متعادل کنند. آن‌سو فاتی و فران تورس از جمله مهاجمان مطرحی هستند که ممکن است از جمع آبی‌اناری‌ها جدا شوند.

باشگاه منتظر تضمین لالیگا است که بتواند مسی را دوباره به خدمت بگیرد، و در واقع می‌خواهند بدانند آیا می‌توانند خریدهای بیشتری مانند رو که داشته باشند یا خیر.

کد خبر 661537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.