بارسلونا برای جذب مسی، از لالیگا ضمانت‌نامه خواست‌

بر اساس گزارش‌ها، بارسلونا از لالیگا ضمانت می‌خواهد که بتواند لیونل مسی را به نیوکمپ برگرداند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، باشگاه کاتالانی مشتاق است تا تابستان امسال اسطوره آرژانتینی را دوباره به خدمت بگیرد، اما مطمئن است که او پس از پایان قراردادش، پاری سن ژرمن را ترک خواهد کرد. با این حال، رسانه اسپانیایی اسپورت مدعی است که بارسا از سران لیگ، در مورد برنامه خود برای کاهش سقف دستمزدها، تضمین می‌خواهد.

البته مسی در سال ۲۰۲۱ بارسلونا را ترک کرد، و جدایی خود را با اشک ریختن در یک کنفرانس مطبوعاتی تأیید کرد، پس از اینکه مشکلات مالی باشگاه به این معنی بود که آنها نتوانستند قرارداد او را در لالیگا ثبت کنند، لئو به طور مقتضی، به تیم فرانسوی پیوست.

گزارشات حاکی از آن است که مذاکرات بین بارسلونا و اطرافیان مسی هنوز آغاز نشده است، مقامات باشگاه برای دیدار با خاویر تباس، رئیس لالیگا دیدار کرده‌اند تا درمورد قوانین سقف دستمزد و اینکه آیا تحت قوانین فعلی، می‌توان با مسی قراردادی بست یا خیر، صحبت کنند. بارسلونا در یکی دو فصل گذشته به میزان زیادی، از سقف دستمزدی خود فراتر رفته است، و تباس گفته است که آبی‌اناری‌ها باید دستمزد خود را قبل از هر گونه خرید جدید یا تمدید قرارداد، کاهش دهند.

مسی که اکنون ۳۵ ساله است، با توجه به پایان قراردادش با پاری سن ژرمن، به نظر نمی‌رسد مبلغی برای انتقال انجام شود، اما او و پدرش خورخه، در هر معامله‌ای دستمزد قابل‌توجهی را طلب خواهند کرد.

قهرمانی اخیر بارسلونا در فصل ۲۳-۲۰۲۲، اولین موفقیت آنها پس از جدایی مسی بود. کاپیتان آرژانتین در آستانه کسب دومین مدال قهرمانی لیگ فرانسه با پاری سن ژرمن است، اما از سال ۲۰۱۵ که با بارسا قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است، دیگر نتوانسته این جام را بالای سر ببرد.

کد خبر 661535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.