کلاس درس جدید استقلالی‌ها مقابل تخته وایت برد+عکس

سرمربی استقلال نکات تاکتیکی را به شیوه‌ای جدید در تمرین استقلال ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر آبی پوشان پایتخت به عنوان مدافع عنوان قهرمانی پا به گردونه رقابت‌ها گذاشتند اما به دلیل تغییر سرمربی و ایجاد حواشی فراوان در فاصله دو هفته تا پایان لیگ بیست‌ودوم با تساوی برابر صنعت نفت آبادان از کورس قهرمانی فاصله گرفتند تا هم اکنون پرسپولیس و سپاهان به عنوان مدعیان اصلی قهرمانی پا به ایستگاه پایانی بگذارند.

در هرحال اگرچه شاگردان ساپینتو هیچ شانسی برای فتح لیگ جاری ندارند اما در جام حذفی یکی از مدعیان اصلی به شمار می‌روند و بعید نیست در فینال این مسابقات شاهد یک شهرآورد جذاب باشیم‌.

باتوجه به اینکه آبی پوشان پایتخت قصد دارند با تیم پر مهره خود حداقل یک جام را به خانه ببرند، برنامه ریزی فراوانی برای جام حذفی کرده‌اند و می‌توان گفت دیدار آخر را به نوعی تشریفاتی در نظر می‌گیرند تا با تمرکز کافی در مرحله نیمه نهایی به تقابل با نساجی بپردازند.

به دلیل اهمیت فراوان رقابت‌های حذفی برای استقلال ریکاردو ساپینتو در تمرین روز گذشته آبی‌ها شیوه جدیدی برای ارائه تفکرات خود پیاده و نکات لازم را با استفاده از تخته وایت برد برای بازیکنان مطرح کرد و یک صحنه ویژه و شاید کم سابقه را در تمرین آبی‌ها رقم زد.

کلاس درس جدید استقلالی‌ها مقابل تخته وایت برد+عکس

کد خبر 661520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.