مشکل فنی در اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه وجود ندارد

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه در روز حادثه سقوط بوم جرثقیل در محل پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه، خسارتی جزئی به یکی از قطعات نصب شده در عرشه تقاطع وارد شد، گفت: خسارت وارده جزئی و مشکلی برای ادامه کار وجود ندارد.

نادر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در روز حادثه سقوط بوم جرثقیل در محل پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه کرمانشاه، خسارتی جزئی به یکی از قطعات نصب شده در عرشه تقاطع وارد شد که حدود ۶۰ سانتی‌متر از بتن کاور یکی از قطعات دچار خسارت و ریزش شد، از این رو عوامل فنی به همراه ناظر و کارفرما از محل و قطعه آسیب‌دیده بازدید و بررسی فنی انجام دادند.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام ناظران و کافرمایان، خسارت وارده جزئی و مشکلی برای ادامه کار وجود ندارد، افزود: ترمیم خسارت وارده به این قسمت، پس از اتمام مراحل نصب عرشه انجام خواهد شد.

به گزارش ایمنا، در ماه‌های پایانی سال گذشته سقوط بوم جرثقیل و برخورد آن به عرشه تقاطع غیر همسطح میدان سپاه، سبب بروز خسارت‌های جزئی و پوسته‌ریزی بخشی از بتن عرشه شد؛ این پروژه مهم که قرار است بخش بزرگی از بار ترافیکی کلانشهر کرمانشاه را کاهش دهد، در مجاورت پروژه قطار شهری کرمانشاه قرار دارد و تا پایان خردادماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 661516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.