رئیس دفتر رئیس جمهور با تعدادی از مراجع عظام قم دیدار کرد

غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس‌جمهور امروز -دوشنبه بیست‌وپنجم اردیبهشت‌ماه- با تعدادی از مراجع عظام قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایمنا، غلامحسین اسماعیلی امروز -دوشنبه بیست‌وپنجم اردیبهشت‌ماه- به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی عضو شورای هماهنگی ارتباطات ریاست‌جمهوری با حوزه و روحانیت، در سفری یک روزه به قم با مراجع معظم تقلید و آیات عظام حسین نوری همدانی و جعفر سبحانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در این سفر همچنین با آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

اسماعیلی در دیدار با مراجع عظام تقلید با ابلاغ سلام‌های گرم رئیس‌جمهور، گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه‌های در دست اقدام و پیش روی دولت در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و نیز تلاش‌های دولت برای تحقق فرمایشات و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی به ویژه در خصوص شعار سال ارائه کرد.

آیات عظام سبحانی و نوری همدانی و آیت‌الله حسینی‌بوشهری نیز در این دیدارها ضمن تقدیر از تلاش‌ها، اقدامات و برنامه‌های دولت در عرصه‌های مختلف، نکات و دغدغه‌های خود را در زمینه بهبود اوضاع معیشتی مردم، اقدامات اقتصادی دولت و مسائل فرهنگی و اجتماعی ارائه کردند.

منبع: فارس

کد خبر 661510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.