۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷
برترین‌های مسابقات چوبکشی مشخص شدند

مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی چوبکشی آقایان با حضور ۱۵۸ ورزشکار از ۲۲ استان در تهران آغاز و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.‌

به گزارش ایمنا، در روز اول مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی چوبکشی سه وزن اول به رقابت پرداختند که پس رقابتی جذاب و نفسگیر در وزن -۹۵ میثم بیاتی از همدان اول، امید رضایی از کهگیلویه و بویراحمد دوم و محمد کریمیان از گلستان مقام سوم را به خود اختصاص دادند. همچنین در وزن -۸۰ سجاد شول از کرمان اول، رامین بتوراک از خوزستان دوم و سعید ناصری از کرمانشاه به مقام سوم دست پیدا کردند، اما در وزن -۶۵ مصطفی آقچه‌لی از گلستان اول، علی حقیقی از مازندران دوم و یونس یاری از خراسان رضوی با کسب جایگاه سوم دیگر قهرمانان این دوره از مسابقات بودند.

در روز دوم مسابقات جدال در اوزان سنگین‌تر آغاز و پس از انجام مسابقات طبق جدول در وزن -۱۱۰ مهدی غلامی از همدان اول، سید ابراهیم امامی از گلستان دوم و شایان قربانی نژاد از گیلان سوم شدند. در +۱۱۵ رضا عرب خائسی از خراسان رضوی اول، حمید سیستانی پور از کرمان دوم و جعفر زیرک از قم سوم و در وزن +۱۲۵ رضا قیطاسی از همدان اول، سجاد مظفری از خوزستان دوم و قاسم رهبری از تهران مقام سوم را از آن خود کردند.

رشته ورزشی چوبکشی با نام بین‌المللی مس رستلینگ به عنوان یکی از رشته‌هایی است که تحت نظارت فدراسیون ورزش روستایی و عشایری و بازی‌های بومی محلی به فعالیت می‌پردازد.

منبع: فارس

کد خبر 661506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.