کاله مازندران ۹۳ _ ذوب‌آهن ۸۹/ کاله مازندران حریف شهرداری گرگان در فینال لیگ برتر بسکتبال

تیم بسکتبال کاله مازندران و ذوب‌آهن امروز در بازی سوم مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال مقابل یکدیگر قرار گرفتند که کاله این دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم بسکتبال کاله مازندران و ذوب‌آهن امروز _دوشنبه بیست‌وپنجم اردیبهشت‌ماه_ در دیدار سوم مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال از ساعت ۱۷ در آمل مقابل یکدیگر به میدان رفتند. دیدار اول این دو تیم را ذوب‌آهن و دیدار دوم را کاله با پیروزی پشت سر گذاشتند تا این دیدار یکی از تیم‌های فینالیست لیگ برتر بسکتبال را مشخص کند.

ذوبی‌ها که بازی را خوب شروع کردند کوارتر اول را با نتیجه ۳۲ بر ۱۴ به نفع خود تمام کردند، در کوارتر دوم بازیکنان کاله امتیازات از دست رفته را جبران کردند و این کوارتر با نتیجه ۴۳ بر ۴۲ به نفع ذوب‌آهن تمام شد. در کوارتر سوم بازهم این ذوب‌آهن بود که امتیازگیری کرد و کوارتر سوم را با نتیجه ۶۱ بر ۵۱ با پیروزی به اتمام رساند.

در کوارتر چهارم همه‌چیز تغییر کرد، شاگردان آرزومندی بازی خوبی ارائه دادند و برای نخستین بار با پرتاب‌های ۳ امتیازی بازیکن خارجی خود در این بازی جلو افتادند، در آن طرف میدان هم شاگردان کوهیان امتیاز گیری کردند تا دوتیم به امتیاز ۸۳ برسند و بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود. در پنج دقیقه وقت اضافه این کاله بود که با یک دفاع و حمله خوب بازی را با نتیجه ۹۳ بر ۸۹ به نفع خود تمام کرد و به فینال لیگ برتر بسکتبال رسید.

روز گذشته شهرداری گرگان و نفت آبادان هم در سومین بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال رو در روی یکدیگر قرار گرفتند، هرکدام از این دو تیم یک پیروزی داشتند و در نهایت گرگانی‌ها بازی سوم را با نتیجه ۷۹ بر ۶۷ به سود خود تمام کردند و به فینال لیگ برتر بسکتبال راه یافتند.

کد خبر 661490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.