اعلام اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۲

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار اسامی معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت و اعلام مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه علمی و سنجش عملی آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، عبدالرسول پورعباس امروز -دوشنبه بیست‌وپنجم اردیبهشت‌ماه- اظهار کرد: در آزمون دکتری سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۶۹ هزار داوطلب با یکدیگر به رقابت پرداختند که از این تعداد بیش از ۱۲۰ هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند و تعداد ۹۱ هزار و ۷۰۱ داوطلب در سایت سازمان سنجش انتخاب رشته کردند.

وی افزود: داوطلبانی که بر اساس کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۲ مجاز به انتخاب رشته شدند و کد رشته محل‌های انتخابی خود را ثبت کردند می‌توانند از امروز دوشنبه بیست‌وپنجم اردیبهشت‌ماه کارنامه نتیجه انتخاب رشته خود را در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مشاهده کنند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه مذکور در کد رشته محل‌های انتخابی خود نمره علمی لازم را کسب کردند، می‌توانند به دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزش عالی مورد نظر برای انجام مصاحبه مراجعه کنند.

وی خطاب به داوطلبان معرفی شده به مصاحبه، گفت: توصیه می‌کنم برای شرکت در مراحل ارزیابی تخصصی توسط دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزش عالی با مراجعه به لینک مربوطه در قسمت مشاهده کارنامه مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان، از ششم خردادماه تا بیست‌ویکم تیرماه سال جاری فرم بررسی صلاحیت عمومی را تکمیل کرده و کد پیگیری دریافت کنند.

پورعباس خاطرنشان کرد: داوطلبان برای مشاهده مدارک مورد نیاز، کسب اطلاعات لازم و پیگیری سایر مراحل پذیرش، اطلاعیه اعلام اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت را که در سایت سازمان سنجش منتشر شده است به دقت مطالعه کرده و مطابق آن اقدام کنند؛ متقاضیانی که مبادرت به انتخاب کد رشته محل‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی کرده‌اند نیز به منظور اطلاع از نحوه و چگونگی انجام مراحل ارزیابی تخصصی و سایر مراحل گزینش به درگاه اطلاع‌رسانی آن دانشگاه مراجعه کنند.

کد خبر 661476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.