۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
رئیس بارسلونا وعده بازگشت مسی را داد

خوان لاپورتا رئیس بارسلونا قول داده است "هر کاری از دستش بر بیاید" انجام می‌دهد تا لیونل مسی را به نیوکمپ برگرداند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیونل مسی مهاجم آرژانتینی، در سال ۲۰۲۱ نیوکمپ را ترک کرد زیرا مشکلات مالی باعث شده بود که او نتواند قرارداد جدیدی امضا کند. دو سال از عمر اسطوره، در فرانسه با پاری سن ژرمن سپری شده است، اما قرارداد این مرد ۳۵ ساله، اکنون به عنوان بازیکن آزاد، رو به اتمام است.

بارسا قبل از اینکه بتواند دوباره قهرمان جهان را به کاتالونیا برگرداند، موانع زیادی را برای رفع کردن دارد، اما لاپورتا قول داده است که تمام تلاش خود را برای تحقق رویاهای هواداران هیجان‌زده، انجام دهد.

لاپورتا پس از برگزاری جشن قهرمانی بلوگرانا در فصل ۲۰۲۲-۲۳ لالیگا، شب گذشته، گفت: "ما هر کاری که بتوانیم برای بازگرداندن لئو مسی به بارسلونا انجام خواهیم داد."

رافا یوسته معاون رئیس بارسا نیز در گفتگو با خبرنگاران، افزود: مسی، دوست بسیار خوبی برای بسیاری از بچه‌هایی است که قهرمانی لالیگا را جشن گرفته‌اند. مطمئنم که او هم خیلی خوشحال است! دوست دارم لئو برگردد."

پس از جشن‌های شادی در کاتالونیا، لاپورتا با RAC1 صحبت کرد تا فاش کند که با این بازیکن آرژانتینی در تماس بوده است. رئیس بارسا امروز (دوشنبه) گفت: "من اخیراً با مسی صحبت کردم، ما با او رابطه خوبی داریم. لئو بهترین بازیکن جهان است و هر مربی‌ای او را برای تیمش می‌خواهد. این بازیکن، در پاریس اتفاقات ناخوشایندی با هواداران داشت. فعلاً مزاحم او نمی‌شوم. اخیراً چند پیام رد و بدل کرده‌ایم. بارسا خانه مسی است و ما می‌توانیم با عربستان‌سعودی و همه رقابت کنیم."

بارسا برای اولین بار پس از فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹، زمانی که مسی هنوز عضوی از تیم بود، جام قهرمانی لیگ را به دست آورد و صحنه‌های فوق‌العاده‌ای از جشن در کاتالونیا، آن هم پس از پیروزی بر دشمن دیرینه (اسپانیول) اتفاق افتاده است. شب گذشته، با هجوم هواداران تیم میهمان به زمین چمن ورزشگاه RCDE، خوشحالی حاصل از قهرمانی آبی‌اناری‌ها ناتمام ماند، اما این روند در رختکن ادامه پیدا کرد، لاپورتا نیز در مراسم حضور داشت.

بارسلونا باید از رفتن مسی به MLS و خاورمیانه جلوگیری کند تا بتواند با او معامله کند، اما روابط عاطفی قوی اسطوره آرژانتینی با نیوکمپ، می‌تواند به نفع آنها باشد.

کد خبر 661434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.