عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۵ اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از مردم زنجان در انتظار اجرای بزرگترین پروژه ترافیکی تاریخ شهر تا تاکسی‌های ون در پیچ و خم راه‌های نوسازی و ماموریت جدی دستگاه‌های اجرایی برای رفع آلودگی زیست‌محیطی جنوب کرج را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

مأموریت جدی دستگاه‌های اجرایی برای رفع آلودگی زیست‌محیطی جنوب کرج

مهرداد کیانی شهردار کرج اظهار کرد: مناطق سه و چهار شهرداری کرج مأموریت یافته‌اند تا با همکاری شرکت آبفا استان البرز در کمترین زمان ممکن طرح ساماندهی فاضلاب‌ها در مناطق سهرابیه کرج و اخترآباد ماهدشت را تکمیل کنند

از جذب ۹۲ درصدی اعتبارات در شمیرانات تا نوسازی مخازن پسماند تر در ۴۰ محور

سید مهدی صباغ، شهرداری منطقه یک تهران با رشد ۵۲ درصدی اعتبارات ابلاغی در چهار ماه پایانی سال، توانست ۹۲ درصد اعتبارات ۱۴۰۱ را جذب هزینه کند.

مردم زنجان در انتظار اجرای بزرگترین پروژه ترافیکی تاریخ شهر

علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان تاکید کرد: کار کردن نقطه‌ای و محدود در این منطقه نه تنها مشکل ترافیک را حل نخواهد کرد بلکه گره‌های دیگری را بر آن می‌افزاید، از این جهت رفع معضل ترافیکی مسیر آرامستان به صورت جامع دیده شده است و امیدواریم با اجرای پروژه‌های تعریف شده، شاهد اتفاق‌های خوبی در این منطقه باشیم.

تاکسی‌های ون در پیچ و خم راه‌های نوسازی

مجید فرجی، شهردار ملایر گفت: رانندگان تاکسی‌های ون نمی‌توانند خودروی خود را اسقاط یا تبدیل به احسن کنند.

۱۳۰ دستگاه اتوبوس جدید به چرخه حمل‌ونقل عمومی تبریز اضافه می‌شود

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز گفت: با تکمیل مراحل استخدامی رانندگان پایه یک اتوبوسرانی، ۱۳۰ دستگاه اتوبوس جدید از ابتدای خرداد به چرخه حمل و نقل عمومی تبریز اضافه می‌شود.

دومین همایش "توسعه سرمایه‌گذاری" در شیراز برگزار می‌شود

حمیدرضا اسماعیلی، معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز گفت: دومین همایش علمی-تخصصی «توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز» با رویکرد بین‌المللی، سوم خردادماه در این کلانشهر برگزار می‌شود.

هزار درخت کنوکارپوس در بوشهر جابه‌جا شد

ساسان محبی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بوشهر گفت: از مجموع حدود ۱۰ هزار اصله درخت کنوکارپوس در این شهر تاکنون نسبت به جابه‌جایی هزار اصله درخت به مناطق فاقد تأسیسات شهری اقدام شده است.

کد خبر 661422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.