می‌توانیم فوتبال خود را ارتقا دهیم/ سپاهان امیدوار به هفته آخر است

پیشکسوت سپاهان گفت: باید رفتار حرفه‌ای در پیش بگیریم و قرار نیست مصاحبه‌ای انجام دهیم تا مورد قبول هواداران باشیم‌. در لیگ‌های معتبر دنیا پس از شکست هم با یکدیگر رفتار خوبی دارند اما در ایران پیش از بازی با گل از یکدیگر استقبال می‌کنند و پس از آن به تیم حریف نگاه هم نمی‌کنند.

مجید بصیرت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص شانس سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی اظهار کرد: شرایط برای قهرمانی سپاهان دشوار است چراکه این تیم باید دیدار آخر خود را با پیروزی پشت سر بگذارد و پرسپولیس نیز برابر حریف خود امتیاز از دست بدهد. سرنوشت قهرمانی تا پیش از جدال با ملوان در دستان سپاهان بود اما متأسفانه با تساوی مقابل این تیم ورق برگشت.

وی افزود: در هر حال در فوتبال قانون نانوشته‌ای وجود دارد که می‌گوید به طور قطع پرسپولیس روبه‌روی نساجی پیروز میدان نیست چراکه این تیم نیز با شرافت برابر قرمز پوشان بازی خواهد کرد.

باید برای تیم‌های مدعی سقوط هم احترام قائل شویم

پیشکسوت سپاهان در تشریح میزان شانس طلایی پوشان عنوان کرد: شرایط هیچ بازی از قبل مشخص نیست و ما امیدواریم در جدال پرسپولیس با نساجی همه چیز به سود سپاهان رقم بخورد و این تیم قهرمانی را از آن خود کند.

وی ادامه داد: زیبایی فوتبال به همین فراز و نشیب‌ها است و از نظر من سپاهان تا این لحظه امتیاز قابل قبولی کسب کرده است اما در سوی مقابل پرسپولیس هم فوتبال خوبی از خود ارائه داده و ما باید برای تمام تیم‌ها حتی مدعیان سقوط احترام قائل شویم و این کمرنگ شدن احترام برای فوتبال ما مضر است.

با حفظ احترام رقیبان می‌توانیم فوتبال خود را ارتقا دهیم/ سپاهان امیدوار به هفته آخر است

در ایران تنها پیش از بازی از یکدیگر استقبال می‌کنند

بصیرت با تاکید بر رفتار حرفه‌ای خاطر نشان کرد: باید رفتار حرفه‌ای در پیش بگیریم و قرار نیست مصاحبه‌ای انجام دهیم تا مورد قبول هواداران باشیم‌. در لیگ‌های معتبر دنیا پس از شکست هم با یکدیگر رفتار خوبی دارند اما در ایران پیش از بازی با گل از یکدیگر استقبال می‌کنند و پس از آن به تیم حریف نگاه هم نمی‌کنند و این موارد مانع پیشرفت فوتبال ما شده است.

وی افزود: پرسپولیس صدر جدول است و باید احترام گذاشت و این مورد برای سپاهان و سایر تیم‌ها نیز صدق می‌کند. فوتبال جنگ نیست و برعکس وسیله‌ای برای نزدیکی افراد به یکدیگر است. ما نباید طوری رفتار کنیم که هواداران تیم مقابل ناراحت شوند چراکه قط داریم ثابت کنیم پشت تیم خود هستیم.

طلایی پوشان راهی جز امیدواری ندارند

بازیکن اسبق طلایی پوشان در خصوص خط حمله شاگردان مورایس بیان کرد: در جدال سپاهان و پیکان که در تهران برگزار شد شاهد موقعیت‌های فراوان طلایی پوشان و امتیاز از دست دادن آن‌ها بودیم. به طور کلی شاگردان مورایس عملکرد مطلوبی داشته‌اند و در حال حاضر باید امیدوار باشند.

وی با اشاره به شرایط تیم تحت هدایت خود ادامه داد: ما در شش بازی که انجام دادیم، در سه بازی بیرون از خانه و سه دیدار خارج از خانه پیروز میدان بودیم. معتقد هستم جایگاه تیم ایران جوان بوشهر در لیگ دسته سوم نیست و آن‌ها فوتبال زیبایی از خود به نمایش می‌گذارند در هرحال ما پیروز میدان بوده‌ایم و احترام تیم رقیب را حفظ می‌کنیم.

با حفظ احترام رقیبان می‌توانیم فوتبال خود را ارتقا دهیم/ سپاهان امیدوار به هفته آخر است

هدف ما آماده سازی بازیکن برای تیم بزرگسالان است

بصیرت با اشاره به سیاست مدیرعامل در خصوص تیم ب سپاهان گفت: هیچ گونه مشکلی در شش بازی نداشته‌ایم و دلیلی جز حفظ احترام تیم مقابل نداشته است. ما امروز زمین تمرینی خود را به تیم بستک واگذار کرده‌ایم تا برای مسابقه خود در خرم آباد آماده شوند.

وی افزود: تلاش ما این است که به لیگ دو صعود کنیم و به رغم اینکه به دنبال ثبت رکورد نیستیم اما پیروزی در شش بازی ابتدایی در لیگ سه کم سابقه بوده است. سیاست محمدرضا ساکت این است که بازیکنان تیم امید و جوانان را در لیگ سه آب دیده کنیم و پس از پیدا کردن شرایط بازی به تیم بزرگسالان منتقل شوند.

انتقال بازیکن از رده‌های پایه از نظر هزینه موثر است

سرمربی تیم ب سپاهان در تشریح اهمیت انتقال بازیکنان از رده‌های پایه به تیم بزرگسالان تصریح کرد: بدون تردید انتقال سه بازیکن ما به تیم بزرگسالان در هزینه‌ها بسیار موثر است. آریا یوسفی از تیم جوانان به بزرگسالان رفت و هم اکنون جایگزین رامین رضائیان می‌شود. برخی بازیکنان بوشهری و چند بازیکن تیم ما توانایی بازی در لیگ برتر را دارند اما متاسفانه در لیگ سه پا به توپ می‌شوند.
وی در پایان ادامه داد: ما چهار بازی تدارکاتی با تیم مهدی تارتار انجام دادیم و موفق به کسب دو تساوی و دو شکست یک بر صفر شدیم و به همین دلیل می‌توانم بگویم شرایط تیم ما به گونه‌ای است که می‌توانند در رده‌های بالاتر بازی کند. من روی احترام تاکید فراوانی دارم و با حفظ آن فوتبال ما روبه پیشرفت خواهد بود.

کد خبر 661416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.