از دست رفتن رویای حضور عابدزاده در لالیگا با سقوط پونفرادینا به لیگ دسته‌دوم

تیم فوتبال پونفرادینا با تساوی مقابل هوئسکا به لیگ دسته‌دوم اسپانیا سقوط کرد و آرزوی صعود به لالیگا برای امیر عابدزاده گلر ایرانی این تیم از بین رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال پونفرادینا که در منطقه خطرناک سقوط به لیگ دسته‌دوم اسپانیا قرار داشت، در چارچوب هفته چهلم لیگ دسته‌اول مقابل هوئسکا قرار گرفت و با تساوی یک بر یک، چیزی به‌جز یک امتیاز به‌دست نیاورد تا دچار یک اتفاق تلخ شود.

پونفرادینا که فصل قبل تا هفته‌های پایانی شانس صعود به لالیگا را داشت، در فصل جاری با ۳۶ امتیاز در جایگاه بیستم جدول بیست‌ودو تیمی قرار گرفت و در نهایت دو هفته مانده به پایان رقابت‌ها، سقوطش به دسته پائین‌تر قطعی شد.

امیر عابدزاده دروازه‌بان تیم فوتبال پونفرادینا که آرزو داشت به‌همراه این تیم به لالیگا صعود کند و بتواند در سطح اول فوتبال اسپانیا تجربه بازی‌کردن را به‌نام خود بزند با ناکامی بزرگ مواجه شد و احتمالاً از فصل آینده باید او را در تیمی دیگر برای رسیدن به رویایی دیگر ببینیم.

گفتنی است امیر عابدزاده این فصل در ۳۰ بازی برای پونفرادینا درون چارچوب قرار گرفت که موفق شد ۹ بار کلین‌شیت کند و ۳۹ مرتبه هم دروازه‌اش را باز شده دید و در روزی که روی نیمکت نشسته بود سقوط قطعی پونفرادینا به لیگ دسته‌دوم را تماشا کرد.

کد خبر 661385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.