۱۳۰ دستگاه اتوبوس به چرخه حمل‌ونقل عمومی اضافه می‌شود

شهردار تبریز گفت: با تکمیل مراحل استخدامی رانندگان پایه یک اتوبوسرانی، ۱۳۰ دستگاه اتوبوس جدید از ابتدای خردادماه به چرخه حمل‌ونقل عمومی اضافه خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار اظهار کرد: اولویت شهرداری تبریز در زمینه توسعه حمل‌ونقل عمومی، مناطق محروم و کم‌برخوردار شهر بوده و در این راستا نیازسنجی لازم انجام شده است.

وی افزود: بر این اساس ۱۳۰ دستگاه اتوبوس جدید با اولویت مناطق محروم از ابتدای خردادماه سال جاری وارد چرخه حمل‌ونقل عمومی می‌شود.

شهردار تبریز با اشاره به فرایند جذب رانندگان پایه یک خاطرنشان کرد: این افراد علاوه بر آزمون عمومی باید در تست‌های فنی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه نیز نمره قبولی اخذ کنند.

هوشیار عقد قرارداد خرید ۲۳۴ دستگاه و آزادسازی ۵۰ دستگاه اتوبوس دربستی از شرکت پتروشیمی و پالایشگاه در سال گذشته را تنها بخشی از اقدامات مدیریت شهری در حوزه حمل‌ونقل دانست و خاطرنشان کرد: اتوبوس‌های خریداری شده بر اساس نیازسنجی خطوط اتوبوسرانی، به‌تدریج وارد چرخه حمل‌ونقل عمومی شهر می‌شود.

وی افزود: تکمیل خط یک قطار شهری تبریز و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی، از اقدامات مدیریت شهری در حوزه حمل‌ونقل عمومی تبریز در سال گذشته است و طرح نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

کد خبر 661375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.