سرمایه‌گذاری شهرداری در بندرخشک برای کاهش معضلات ترافیکی

نماینده شهرداری اصفهان در شرکت دهکده لجستیک راه ابریشم (بندر خشک) گفت: یکی از نکاتی که شهرداری اصفهان می‌تواند برای مشارکت در این مجموعه‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها مدنظر داشته باشد، انتقال معضلات ترافیکی شهر اصفهان ناشی از حمل‌ونقل‌های برون‌شهری و موارد مربوط به گمرک است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید کریم‌نژاد در نشست مجمع عمومی سالیانه دهکده لجستیک راه ابریشم (بندر خشک) اصفهان اظهار کرد: شهرداری اصفهان از ابتدای تشکیل شرکت دهکده لجستیک راه ابریشم (بندر خشک) اصفهان، سهامدار بوده به طوری که در این چند سال تلاش فراوانی برای راه اندازی این مجموعه (بندر خشک) داشته است.

وی افزود: شرکت دهکده لجستیک راه ابریشم (بندر خشک) اصفهان یک شرکت همه شمول بوده و برگرفته از نهادهای مختلفی است که می‌توانند در عرصه‌های مهم اقتصادی، لجستیکی، حمل و نقل کشوری و حتی معضلات شهری اصفهان کمک کند.

نایب رئیس هیئت مدیره شرکت دهکده لجستیک راه ابریشم (بندر خشک) اصفهان تصریح کرد: تاکنون اقدامات مثمر ثمری برای اخذ مجوز و موافقت اصولی ایجاد دهکده لجستیک راه ابریشم (بندر خشک) انجام شده است، لذا امیدواریم به زودی شاهد راه اندازی این دهکده در اصفهان باشیم.

وی ادامه داد: یکی از نکاتی که شهرداری اصفهان می‌تواند برای مشارکت در این مجموعه‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها مدنظر داشته باشد، انتقال معضلات و گره‌های ترافیکی شهر اصفهان ناشی از حمل و نقل‌های برون‌شهری و مواردی که در سال‌های گذشته بیرون شهر قرار داشته و الان با وسیع‌تر شدن شهرها در محدوده شهر قرار گرفته است که از جمله آنها سیلوها، گمرک و انبارهای عمومی و منطقه صنعتی امیر کبیر است.

کریم نژاد خاطرنشان کرد: زمانی که دهکده لجستیک راه اندازی شود، ارائه خدمات در این مکان و در بیرون از محدوده فضای شهری تجمیع خواهد شد در این راستا خودروهای سنگین و تریلرها در بیرون از شهر مستقر می‌شود که در این راستا رفاه حال شهروندان، صنعتگران و بازرگانان شهر اصفهان را نیز به همراه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: با راه اندازی این دهکده لجستیک، جهش اقتصادی خوبی برای شهروندان اصفهان اتفاق خواهد افتاد که می‌تواند باعث شکوفایی اقتصادی و حرکت رو به رشد به سمت صادرات و خدمات بندری (شامل بنادر خشک) شود.

کد خبر 661373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.