رئال‌ مادرید جانشین بنزما را پیدا کرد

اوسیمن پس از سپری کردن یک فصل فوق‌العاده برای ناپولی، مردی است که تیم‌های اروپایی خواهان جذبش هستند و رئال‌ مادرید هم وارد این رقابت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئال‌مادرید می‌خواهد یک مهاجم قابل اعتماد به خدمت بگیرد تا بتواند جانشین کریم بنزما شود. حالا طبق گزارش Fichajes، مردی که سران لوس‌بلانکوس دوست دارند به سانتیاگو برنابئو بیاورند ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی است.

مادرید از زمان جدایی کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۱۸، مجبور به تکیه بر گل‌های بنزما بوده است، برنده توپ طلای ۲۰۲۲ از آن زمان به بعد، بسیار درخشان ظاهر شده است و تیمش را به چهاردهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا (فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱) رساند.

درست است که بنزما عملکرد موفقی داشته است، اما او برای همیشه در بهترین فرم نخواهد بود، اگرچه قرار است حداقل تا سال ۲۰۲۴ سفیدپوش بماند. در ۳۵ سالگی، این ستاره مطمئناً وارد آخرین سال‌های دوران حرفه‌ای خود شده است و فلورنتینو پرز به دنبال یافتن یک جانشین توانا برای گلزن فرانسوی خواهد بود. کریم دومین گلزن برتر تاریخ آنها است که نامش در در برنابئو جاودان خواهد شد.

اوسیمن ممکن است تنها ستاره‌ای باشد که رئال‌مادرید به دنبال آن است؛ مهاجم نیجریه‌ای نه تنها جوان است، بلکه تجربه بازی در بالاترین سطح و درخشش در مواقع حساس را نیز در کارنامه دارد. ناپولی اولین قهرمانی خود در سری‌آ را پس از ۳۳ سال به لطف درخشش اوسیمن به دست آورد. آنها حتی به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان هم رسیدند.

پس از اینکه کیلیان امباپه تابستان گذشته، پیشنهاد رئال را رد کرد، رئیس این باشگاه، تمایلی به مذاکره با PSG برای جذب این بازیکن ندارد.

اوسیمن، بهترین گلزن سری‌آ، امیدوار است در دیدار یکشنبه هفته آینده ناپولی مقابل اینتر، به تعداد ۲۳ گل خود اضافه کند.

کد خبر 661339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.