واکنش دورتموند به پیشنهاد رئال‌مادرید برای جذب بلینگهام

سباستین کل، مدیر ورزشی بوروسیا دورتموند می‌گوید با وجود برخی صحبت‌ها در مورد ارائه پیشنهاد رکورد شکن رئال مادرید برای جذب جود بلینگهام «هیچ پیشنهادی یا توافقی روی میز» وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گفته می‌شود رئال‌مادرید هافبک ۱۹ ساله و ملی‌پوش انگلیسی دورتموند را به هدف اصلی خود در پنجره نقل وانتقالات تابستانی تبدیل کرده است. گمانه‌زنی‌های زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد مذاکرات به خوبی در حال انجام است. طبق گزارش‌ها، رئال مایل است برای جذب بلینگهام، رکورد نقل و انتقالات باشگاه را بشکند، اما سباستین کل اصرار دارد که پیشنهادی برای فروش این ستاره وجود ندارد.

سباستین کل، ورزشی بورسیا دورتموند، درباره شایعاتی که همچنان در اطراف بلینگهام شایع است، به رسانه ESPN گفت: "ما همه کارها را [برای حفظ بلینگهام] انجام خواهیم داد زیرا بسیار جاه طلب هستیم، می‌خواهیم بهترین بازیکنان تیم خود را در این باشگاه حفظ کنیم، اما درمورد این بازیکن، در حال‌حاضر چیزی برای تصمیم‌گیری وجود ندارد، پیشنهادی هم روی میز نیست. جود روی بازی بعدی متمرکز است، پس از آن تصمیم خواهیم گرفت که چه کاری برای او انجام دهیم. "

کل درمورد وجود پیشنهادهای سنگین که احتمالاً دورتموند را تحت فشار قرار می‌دهد، اضافه کرد: "من می‌دانم که تجارت چگونه است. درنهایت باید به آن موقعیت خاص واکنش نشان دهید. هیچ دستورالعملی وجود ندارد، هیچ توضیحی در مورد اینکه چه کاری باید انجام دهید و چه کاری را انجام ندهید وجود ندارد. باید همه چیز را در نظر بگیریم، ما تازه مشکلات مربوط به کووید ۱۹ را پشت سر گذاشته‌ایم، مبلغ ۱۵۰ میلیون یورو، پول زیادی است، که در گذشته از دست دادیم. من برای تیم می‌جنگم، بهترین بازیکنان را می‌خواهم و جود بلینگهام از آنهاست.»

بلینگهام از تابستان ۲۰۲۰ در باشگاه دورتموند حضور داشته است و ۱۳۲ بازی برای این باشگاه انجام داده و در چندین بازی نیز کاپیتان دورتموند بوده است. او تا سال ۲۰۲۵ با سران سیگنال ایدونا پارک قرارداد دارد.

در کنار علاقه رئال‌مادرید، نام بلینگهام به شدت با بازگشت به کشور خود و بازی در لیورپول، منچستریونایتد، چلسی یا منچسترسیتی مرتبط بوده است، اما به نظر می‌رسد که او قصد دارد به پیشرفت خود در خارج از انگلیس ادامه دهد.

کد خبر 661286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.