شانس ماندن لوکاکو در اینتر، ۶ از ۱۰ است

بپه ماروتا، مدیرعامل اینتر می‌گوید که شانس تیمش برای نگه داشتن روملو لوکاکو در سن‌سیرو، شش از ۱۰ است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روملو لوکاکو مهاجم ملی‌پوش بلژیکی، فصل جاری را به صورت قرضی از تیم لیگ‌برتری چلسی، در سن‌سیرو گذرانده است. او از زمان بازگشت به ایتالیا، جایی که قبلاً قهرمان سری‌آ شده بود، مشکلات زیادی را تحمل کرده است، و همین اتفاق که شد خیلی‌ها پیشنهاد کنند که تابستان امسال به استمفوردبریج بازگردد. با این حال، لوکاکو اخیراً فرم خوب خود را دوباره کشف کرده است، زدن پنج گل در شش بازی اخیر، بیانگر همین موضوع می‌تواند باشد. اینتر اکنون مایل است برای نگه داشتن ستاره بلژیکی، با آبی‌های لندنی مذاکره کند.

خبرن گاران رسانه گازتا دلو اسپورت با ماروتا مصاحبه کردند و از او خواستند تا از بین شماره یک تا ۱۰، عددی انتخاب کند تا شانس ماندن لوکاکو را تخمین بزند، این مرد نیز گفت: "من شماره ۶ را انتخاب می‌کنم، فکر می‌کنم شانس ما برای حفظ روملو، کمی بیشتر از ۵۰ درصد است.

ماروتا در مورد مذاکرات نقل و انتقالاتی با چلسی، که حالا پس از کار زیر نظر توماس توخل، گراهام پاتر و فرانک لمپارد در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳، آماده است یک سرمربی دائمی جدید منصوب کند، ادامه داد: "قرارداد قرضی لوکاکو تا سی‌ام ژوئن اعتبار دارد، سپس او به چلسی بازخواهد گشت تا درمورد آینده‌اش تصمیم‌گیری شود. ما هنوز نمی‌دانیم مربی بعدی آبی‌ها چه کسی خواهد بود. در آینده، ارزیابی خواهیم کرد که چه زمانی با بخش مدیریت فنی بنشینیم و برای جذب بازیکنان برنامه‌ریزی کنیم. اکنون روی زمان حال متمرکز هستیم و بازی‌های فوق‌العاده‌ای در پیش داریم.»

لوکاکو، این فصل در مجموع ۳۱ مسابقه ۱۲ گل برای اینتر به ثمر رسانده است، و به نظر می‌رسد که آینده نه چندان خوبی در چلسی داشته باشد.

کد خبر 661268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.