رئال‌مادرید دیگر علاقه‌ای به امباپه ندارد

فرم هیجان‌انگیز وینیسیوس جونیور در رئال‌مادرید، ممکن است مانع از انتقال رویایی کیلیان امباپه به پایتخت اسپانیا شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تمایل امباپه برای بازی در رئال‌مادرید پنهان نیست، زیرا این بازیکن فرانسوی در سال گذشته و قبل از تمدید با PSG، به امضای قرارداد با لوس‌بلانکوس نزدیک شد. گزارش‌های اخیر حاکی از آن بود که این حرکت می‌تواند دوباره انجام شود، اما نمایش‌های اخیر وینیسیوس ممکن است امیدها برای انتقال این مرد فرانسوی را بار دیگر پایان دهد.

وینیسیوس طی دو سال گذشته، فرم درخشانی داشته است و همین امر باعث شده است که علاقه رئال به امباپه به میزان قابل توجهی کاهش یابد. به گزارش مارکا، مادریدی‌ها نه تنها حاضر نیستند برای جذب امباپه، پول پرداخت کنند، بلکه نمایش‌های وینیسیوس به این معنی است که مدیران باشگاه معتقدند خرید این بازیکن فرانسوی بی نتیجه خواهد بود.

طبق گزارش‌ها، بندی در قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن وجود دارد که به این بازیکن ۲۴ ساله اجازه می‌دهد قرارداد خود را در تابستان ۲۰۲۴ فسخ کند، که می‌تواند موضع مادرید را در مورد انتقال تغییر دهد، اما با توجه به اینکه لوس بلانکوس در آستانه جذب جود بلینگهام است، ممکن است مجبور شوند هزینه‌های خود را کنترل کنند.

او به دنبال کسب پنجمین عنوان قهرمانی خود در لیگ فرانسه با پاری سن ژرمن است، تنها جامی که در این فصل، همچنان می‌تواند به دست آورد.

کد خبر 661257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.