علیرغم علاقه میلان؛ ستاره منچسترسیتی در اتحاد می‌ماند

کایل واکر، مدافع منچسترسیتی، باوجود علاقه میلان‌، ترجیح می‌دهد تا پایان قراردادش‌، در ورزشگاه اتحاد باقی بماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نام کایل واکر مدافع تیم فوتبال منچسترسیتی، در ماه‌های اخیر با جدایی از ورزشگاه اتحاد در ارتباط بوده و گفته می‌شود که میلان به جذب او علاقه دارد، با این حال، روزن امه Sun معتقد است که واکر در تابستان امسال هرگونه پیشنهادی را رد می‌کند و سال آخر قرارداد خود را با سیتیزن‌ها تکمیل خواهد کرد تا در تابستان ۲۰۲۴ بازیکن آزاد اعلام شود.

واکر به صراحت گفته است که دوست دارد دوران حرفه‌ای خود را در شفیلد یونایتد، باشگاه دوران کودکی‌اش به پایان برساند، اما به احتمال زیاد برای انجام این انتقال، باید دستمزد خود را کاهش دهد و همچنین بازیکن آزاد باشد.

درحالی که او در این فصل، زیاد جابجا شده و در چند پست بازی کرده، اما هنوز یک شخص حیاتی برای تیم پپ گواردیولا است. واکر، سه‌شنبه شب گذشته، به دلیل عملکردش برابر رئال‌مادرید در لیگ قهرمانان اروپا که مقابل وینیسیوس جونیور بازی کرد، مورد تحسین قرار گرفت و اغلب توسط گواردیولا، برای بازی‌های بزرگ به عنوان مرد فیکس ترکیب انتخاب می‌شود.

بعید است که کسی در اتحاد به پایان فصل فکر کند زیرا آنها به کسب یک سه گانه تاریخی نزدیک می‌شوند. سیتیزن‌ها در حال‌حاضر صدر جدول لیگ‌برتر را در اختیار گرفته، در فینال جام‌حذفی قرار دارند و برای دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید در تاریخ هفدهم می آماده می‌شوند.

کد خبر 661256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.