نرخ خدمات اتوبوسرانی بندرعباس ۵۰ درصد کاهش یافت

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: بهای خدمات اتوبوسرانی این کلان‌شهر ۵۰ درصد کاهش یافت.

حسن سالاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مصوبه امروز شورای اسلامی شهر بندرعباس درباره کاهش بهای خدمت شهرداری که با توجه به تاکید مقام معظم رهبری به «مهار تورم» در نامگذاری سال ۱۴۰۲ در دستور کار شورای شهر قرار گرفت، اظهار کرد: از جمله این کاهش نرخ خدمات می‌توان به بهای بلیت اتوبوس اشاره کرد.

وی با ابراز خرسندی از اینکه با رأی اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، بهای خدمات ناوگان حمل‌ونقل عمومی ذکر شده، ۵۰ درصد کاهش پیدا کرد، افزود: این مصوبه برای اجرایی شدن باید در هیأت تطبیق فرمانداری بندرعباس تأیید شده و سپس برای اجرا به شهرداری ابلاغ می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: شورای ششم از ابتدای فعالیت خود، توجه ویژه‌ای به مسائل و مشکلات تاکسیرانان داشته و اقدامات ارزنده‌ای نیز از جمله اعطای تسهیلات جهت نوسازی و بهسازی ناوگان تاکسیرانی تاکنون صورت گرفته است.

وی گفت: مهم‌ترین اعضای خدمات حمل‌ونقلی، تاکسیرانان، اتوبوس رانان هستند؛ افرادی که به شکل مستقیم با مردم و مسافران در ارتباط اند.

سالاری عنوان کرد: مدیریت شهری و متولیان حوزه حمل‌ونقل، وظایف سنگینی را بر عهده دارند و همه باید کمک کنیم تا ارائه‌دهندگان خدمات حمل‌ونقل عمومی، بهترین ارائه خدمت را داشته باشند و در عین حال، خود آنها نیز از خدمات مناسب استفاده کنند.

کد خبر 661235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.