عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۴ اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از جانمایی چند منطقه در اردبیل برای ایجاد بازارچه‌های میوه و تره‌بار تا معرفی شهردار جدید میانه و آغاز تورهای بازدید از منطقه تاریخی توس در مشهد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تورهای بازدید از منطقه تاریخی توس در مشهد آغاز شد

سیدجلیل بامشکی، معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: تورهای نیم روزه بازدید از منطقه تاریخی توس و آرامگاه فردوسی همزمان با "دهه حماسه" به مناسبت بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی شاعر نامدار ایرانی در مشهد آغاز شد.

حمایت از تشکل‌های مردم‌نهاد حوزه خانواده از رویکردهای شهرداری اصفهان است

مجتبی شاهمرادی، معاون فرهنگی شهردار اصفهان گفت: حمایت از تشکل‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه خانواده با هدف توجه و ارتقای نظام خانواده و کاهش آسیب‌های مرتبط با آن از رویکردهای این نهاد به شمار می‌رود.

معرفی شهردار جدید میانه

طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، «عادل مرتضایی» به عنوان شهردار جدید میانه معرفی شد.

غرق شدن نوجوان لرستانی در رودخانه «بیرانشهر»

محمد میرزایی مقدم، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد گفت: نوجوان ۱۷ ساله‌ای به دلیل بی احتیاطی و نداشتن تسلط کافی به فن شنا در رودخانه "خشکه رود "بیرانشهر غرق شد.

شهرداری سین در صدد ایجاد درآمد پایدار برای مردم شهر است

مسعود قنبری، شهردار سین از توابع شهرستان برخوار استان اصفهان گفت: مردم این شهر درآمد اقتصادی بالایی ندارند و سیاست و اولویت مهم شهرداری این شهر کوچک تاریخی، ایجاد درآمد پایدار برای مردم این منطقه است.

جانمایی چند منطقه در اردبیل برای ایجاد بازارچه‌های میوه و تره‌بار

محمود صفری، شهردار اردبیل گفت: راه‌اندازی بازارچه‌های روز با هدف ساماندهی وانت‌بارهای میوه‌فروش با همکاری راهنمایی و رانندگی در دستور کار شهرداری اردبیل قرار گرفته است.

کد خبر 661222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.