توقیف ۲۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در لنجان
عکس آرشیوی است

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان گفت: مأموران نیروی انتظامی شهرستان لنجان در دو مرحله گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی شهرستان موفق به توقیف پنج دستگاه سواری تیزرو موسوم به شوتی شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ صادق کاظم‌زاد امروز _بیست‌وچهارم اردیبهشت ماه_ در جمع خبرنگاران با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مأموریت‌های نیروی انتظامی، اظهار کرد: یکی از وظایف مهم پلیس مبارزه و مقابله با قاچاق کالا و ارز و قاچاقچیان به‌شمار می‌آید، چرا که یکی از مؤلفه‌های مهم در بحث امنیت اقتصادی مقابله با این پدیده شوم اقتصادی است.

وی با اشاره به برخورد قاطعانه پلیس با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در نظم اقتصادی، افزود: قاچاق کالا علاوه‌بر اینکه ضربه مهلکی بر بدنه اقتصاد کشور وارد می‌کند، عامل مؤثری در رکود تولید و بالا رفتن نرخ بیکاری و از بین رفتن بسیاری از فرصت‌های شغلی در کشور است، بر همین اساس نیروی انتظامی شهرستان لنجان به قاچاقچیان این اجازه را نخواهد داد تا برای رسیدن به اهداف و مطامع خود امنیت اقتصادی را خدشه‌دار کنند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان تصریح کرد: مأموران نیروی انتظامی شهرستان لنجان طی دو مرحله گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی شهرستان موفق به توقیف پنج دستگاه سواری تیزرو موسوم به شوتی شدند.

وی تاکید کرد: برابر برآورد و نظر کارشناسان ارزش کالای کشف شده از دو خودروی توقیف شده حدود ۲۵ میلیارد ریال است.

کاظم‌زاد خاطرنشان کرد: در این رابطه پنج نفر قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 661217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.