خدمات قابل ارائه به گروه‌های هدف طرح منزلت شهروندی اطلاع‌رسانی شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در طرح منزلت شهروندی خدمات خوبی ارائه می‌شود اما باید اطلاع‌رسانی مناسبی از این طرح در سطح شهر انجام شود، گفت: هفت گروه مورد توجه این طرح هستند که خدمات کاربردی، تفریحی و فرهنگی دریافت می‌کنند، اما آمار استفاده‌کنندگان یک دهم جمعیت پیشنهادی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد شریعتی امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت‌ماه_ در نطق پیش از دستور هشتادوششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام صادق (ع) اظهار کرد: پیشوای ششم شیعیان می‌فرمایند: «عاقل‌ترین مردم خوش خلق‌ترین آن‌ها هستند.»

وی با تأکید بر لزوم تعیین تکلیف ساختمان‌های احداث شده بدون برنامه یا خلاف که به کمیسیون ماده ۱۰۰ رفته است، افزود: طبق اعلام دولت این ساختمان‌ها تا ۳۰ آذر ۱۴۰۲ باید تعیین تکلیف شود، در این زمینه از دیگر کلان‌شهرها عقب مانده‌ایم، بنابراین باید موضوع پیگیری و روند آن تسریع شود تا کار مردم رفع و پرونده‌ها با انجام کار کارشناسی تعیین تکلیف شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در بودجه ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ برای مناطق کم برخوردار ردیف مشخص کردیم، گفت: مدیران باید با همت بلندتر نسبت به این موضوع توجه داشته باشند و اگر کار را دنبال نکردند بازخواست شوند؛ هدف این است که هر سال مشکلات دو منطقه برطرف شود اما مدیران نسبت به این موضوع توجه ندارند، اگر اقدامات لازم صورت نگیرد ترک فعل به شمار می‌رود و باید برخورد صورت گیرد.

وی با بیان اینکه اصفهان مهد ورزش پهلوانی است و در این راستا باید فعالیت ویژه‌ای انجام شود، افزود: در روزهای اخیر از ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی بازدید کردیم، امکانات ایستگاه‌ها بسیار ضعیف بود که باید مورد توجه قرار گیرد تا برند ورزش پهلوانی که جوانمردی و ایثار و رشادت‌های مولا علی (ع) را ترویج می‌دهد، حفظ کنیم.

شریعتی با اشاره به موضوع طبقه مازاد تصریح کرد: پول مردم گرفته شده اما تعیین تکلیف نشده است و وضعیت مردم از سوی اداره کل راه و شهرسازی باید دنبال شود.

وی با انتقاد از اینکه سرفاصله حرکت اتوبوس‌ها طولانی است، خاطرنشان کرد: مردم سردرگم هستند و در مدیریت زمان دچار مشکل شده‌اند از این رو باید اتوبوس‌های جدید وارد شود تا سرفاصله‌ها کاهش پیدا کند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در طرح منزلت شهروندی خدمات خوبی ارائه می‌شود اما باید اطلاع رسانی مناسبی از این طرح در سطح شهر انجام شود، اظهار کرد: هفت گروه مورد توجه این طرح هستند که خدمات کاربردی، تفریحی و فرهنگی دریافت می‌کنند، اما آمار استفاده‌کنندگان یک دهم جمعیت پیشنهادی است، بنابراین اطلاع‌رسانی این طرحموجب می‌شود تا قشر هدف بیشتر از این خدمات استفاده کنند.

وی با تقدیر از استاندار و معاونان برای پیگیری مشکلات شهر اصفهان گفت: نمایندگان مجلس نیز باید این همراهی را داشته باشند، نه اینکه نطق کرده و خود ستیزی کنند، زیرا این روزها آخرین زمان کاری آن‌هاست که باید درباره پیگیری مشکلات استان پاسخگو باشند.

شریعتی در بخش دیگری از صحبت‌های خود بر لزوم تعیین پیوست سلامت برای پروژه‌های شهری تاکید کرد.

وی تصریح کرد: هفته حج نزدیک است و ما همچنان برای میدان حج کاری نکرده‌ایم.

کد خبر 661182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.