عوارض تردد در محدوده‌های طرح ترافیک تهران کاهش پیدا کرد

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: یک فوریت لایحه «تمدید مدت اجرای مصوبه اعطای مجوز به شهرداری تهران جهت اعمال ضریب کاهشی برای بدهکاران عوارض تردد در محدوده‌های طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوای شهر تهران تصویب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدجعفر تشکری‌هاشمی امروز_ یکشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت‌ماه_ در یکصدوچهل‌وهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در بررسی یک فوریت لایحه «تمدید مدت اجرای مصوبه اعطای مجوز به شهرداری تهران برای اعمال ضریب کاهشی برای بدهکاران عوارض تردد در محدوده‌های طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوای شهر تهران اظهار کرد: دو هفته گذشته درخواست شد که شهرداری پایتخت پیرامون اجرای این مصوبه گزارشی ارائه دهد.

وی افزود: امیدوار بودیم که بتوانیم بر اساس گزارش اعلام شده برای اجرای مصوبه اعطای مجوز به شهرداری تهران جهت اعمال ضریب کاهشی برای بدهکاران عوارض تردد در محدوده‌های طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوای شهر تهران تصمیم‌گیری کنیم که شهرداری پاسخی نداد، بنابراین درخواست می‌کنم یک فوریت آن از دستور کار خارج شود.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: در این مورد شهرداری درآمدزایی خوبی داشته است و نیازی نیست که دوباره تمدید شود، نباید افراد احساس کنند که می‌توانند تخلف ورود به محدوده طرح ترافیک را انجام دهند و پس از مدتی از جایزه تخفیفی بهره‌مند شوند.

به گزارش ایمنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران با یک فوریت لایحه تمدید مدت اجرای مصوبه اعطای مجوز به شهرداری تهران جهت اعمال ضریب کاهشی برای بدهکاران عوارض تردد در محدوده‌های طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوای شهر تهران موافقت کردند که جهت بررسی بیشتر، لایحه به کمیسیون‌های مربوطه ارجاع شد.

کد خبر 661172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.