تیم قدرتمندی را باید راهی مسابقات لیگ فوتسال ساحلی کنیم

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: احتمال داشت به دلایلی حدود دو میلیارد تومان سهمیه لیگ فوتبال ساحلی را از دست بدهیم، در حالی که اصفهان مهد استعدادها در این رشته است و سرمربی و چند بازیکن تیم ملی، اصفهانی هستند اما ممکن بود از فرصت بازی در شهر خود محروم شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت‌ماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: بسیاری از پروژه‌ها مشکلی برای آغاز ندارد، اما بعضی اشکالات جزئی در مراحل بین‌بخشی وجود دارد یا بخش متولی برش لازم برای انجام کار را ندارد و همین سبب تأخیر در اجرای پروژه می‌شود.

وی با بیان اینکه شهردار اولویت‌بندی خوبی در خصوص پروژه‌ها انجام داده است، افزود: در این راستا برای تحقق اهداف در این زمینه یا اختیارات به متولیان داده شود که اشکالات را برطرف کنند یا افراد را نسبت به انجام ندادن کار بازخواست کنند، همچنین پیگیری پروژه‌های خاص باید در آیتم‌های ارزیابی قرار گیرد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به وضعیت نماینده اصفهان در لیگ برتر فوتبال ساحلی گفت: احتمال داشت به دلایلی حدود دو میلیارد تومان سهمیه لیگ فوتبال ساحلی را از دست بدهیم، در حالی که اصفهان مهد استعدادها در این رشته است و سرمربی و چند بازیکن تیم ملی اصفهانی هستند، اما ممکن بود از فرصت بازی در شهر خود محروم شوند.

وی افزود: با حمایت نماینده اصفهان و پیگیری مدیریت شهری و تلاش هیئت فوتبال این سهمیه در اصفهان ماندنی شد، اما می‌طلبد استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان همت بیشتری را برای حفظ این قابلیت که می‌تواند به ارتقای نشاط جوانان منجر شود، داشته باشند.

صالحی ادامه داد: در این راستا نباید به حفظ سهمیه در اصفهان بسنده کنیم، بلکه باید یک تیم قدرتمند را راهی مسابقات لیگ امسال کنیم، زیرا نماینده اصفهان در این مسابقات نیاز به حمایت جدی دارد.

وی با قدردانی از معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان بابت رویداد اخیر و قراردادهایی که در حوزه رویکردهای نوین حمل‌ونقل در حال نتیجه‌گیری است، گفت: این حوزه باید زودتر دستاوردهای استفاده از هوش مصنوعی و صنایع دانش‌بنیان را برای رفع مسائل ترافیکی مورد استفاده قرار دهد، چراکه شهر از نظر تعداد خودرو اشباع شده است و جز با مدیریت سفر مشکل ترافیک رفع نمی‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص بررسی مسائل آبی اصفهان تصریح کرد: درباره موضوع آب جلسات مشترکی با مدیریت استان برگزار شده است اما هنوز دود سفیدی از مذاکرات برای همکاری و مشارکت بین شهرداری و مدیریت استان در حوزه انتقال آب بلند نشده است، لذا امیدواریم تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال تعهدات طرفین اجرایی شود و تا پایان سال جاری و سال آینده خبرهای خوبی به مردم دهیم.

کد خبر 661163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.