کارگروه بازآفرینی شهری بندرعباس تشکیل شد

رئیس کمیسیون معماری شهرسازی شورای اسلامی شهر بندرعباس از تشکیل کارگروه بازآفرینی شهری با حضور مهندسان و اساتید دانشگاه خبر داد.

اسماعیل رئیسی‌حسن‌لنگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر بندرعباس با موضوع بررسی پیشنهاد تشکیل کارگروه بازآفرینی با حضور اساتید داوطلب دانشگاه به‌منظور تشکیل گروه‌های مردمی و اساتید باتجربه و متخصص و استفاده از ظرفیت آن‌ها برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه، مهندسان مطرح استان هرمزگان نیز حضور داشتند تا بتوانیم به پشتوانه تخصص و کمک آن‌ها مشکل بازآفرینی و بافت فرسوده شهر را به‌صورت ریشه‌ای رفع کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس از تشکیل کارگروه بازآفرینی شهری با حضور مهندسان و اساتید دانشگاهی خبر داد و تصریح کرد: بررسی تخصصی طرح‌ها و لایحه‌هایی که به شورای اسلامی شهر ارائه می‌شود، یکی از برنامه‌هایی است که این کارگروه از منظر تخصصی و کاردانی آن را دنبال و برای تکمیل و بهبود آن تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: دومین هدفی که این کارگروه دنبال می‌کند، بررسی پیشنهادها در قالب گروه‌های مردمی و داوطلب و پژوهش‌هایی است که این گروه‌ها ارائه می‌دهند تا شورای اسلامی شهر و شهرداری به امور آن رسیدگی کنند.

رئیسی‌حسن‌لنگی خاطرنشان کرد: از دیگر اهداف این کارگروه، مشارکت مردم در تصمیم‌های شورای اسلامی شهر است و اساتیدی که با شورا همکاری می‌کنند، همچون پل ارتباطی میان شورا و دانشجویان عمل می‌کنند که در واقع تعامل میان آنها را افزایش خواهد داد.

کد خبر 661104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.