بازیکنانی که ممکن است تابستان از آرسنال جدا شوند

چندین نام بزرگ می‌توانند در طول پنجره نقل و انتقالات، به عنوان بخشی از روند بازسازی ترکیب تیم میکل آرتتا، از توپچی‌ها جدا شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قرار است تابستان شلوغ دیگری در انتظار آرسنال باشد زیرا توپچی‌ها برای تجربه اولین فصل خود در لیگ قهرمانان اروپا از سال ۲۰۱۷ آماده می‌شوند. انتظار می‌رود که بازیکنان جدیدی وارد لندن شوند، اما ممکن است با ادامه کار میکل آرتتا، برخی بازیکنان برجسته نیز، برای بازسازی تیمش، جدا شوند. از نام‌های باتجربه‌ای همچون گرانیت ژاکا تا جوانانی مانند چارلی پاتینو، بازیکنان زیادی هستند که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، احتمالاً شمال لندن را ترک خواهند کرد.

رسانه GOAL نگاهی به بازیکنانی می‌اندازد که می‌توانند از تیم فوتبال آرسنال جدا شوند:

بازیکنانی که ممکن است در تابستان از آرسنال جدا شوند

امیل اسمیت‌رو

اگر اسمیت‌رو تابستان آرسنال را ترک کند، این حرکت که نظرات درباره او را به دو دسته تقسیم می‌کند. ستاره توپچی‌ها ممکن است به سختی در این فصل به میدان برود، اما او همچنان محبوبیت زیادی بین طرفداران دارد. با این حال، واضح است که دقایق بازی کردن او در حال حاضر زیر نظر آرتتا بسیار پایین آمده است، با توجه به اینکه انتظار می‌رود آرسنال بیش از یک بازیکن در خط میانی جذب کند، اسمیت‌رو می‌تواند به عنوان یک مهره غیرقابل مصرف در نظر گرفته شود. آرسنال مذاکراتی را برای جذب میسون مانت انجام داده است، بازیکنی که از نظر مشکلات زمان بازی، بسیار شبیه به اسمیت‌رو است، باز هم برای آینده بلندمدت این بازیکن ۲۲ ساله، اتفاق خوبی نیست. توپچی‌ها دو سال پیش پیشنهادهای متعدد استون‌ویلا برای اسمیت‌رو را رد کردند و اصرار داشتند که او فروشی نیست. باید دید در صورت رسیدن پیشنهادهای بزرگ، موضع آنها این بار متفاوت خواهد بود یا خیر.

بازیکنانی که ممکن است در تابستان از آرسنال جدا شوند

گرانیت ژاکا

عجیب است اگر ژاکا تابستان امسال از لندن برود، اما انتظار می‌رود که با پایان فصل، چند تیم به این بازیکن سوئیسی علاقه داشته باشند و با توجه به اینکه آرسنال به بازیکنانی همچون دکلان رایس و مویزس کایسدو، چشم دوخته است، این احتمال وجود دارد که آنها بتوانند به ژاکا اجازه دهند تا تیم را ترک کند تا مقداری پول به حساب باشگاه واریز شود. آرتتا یکی از طرفداران پر و پا قرص ژاکا است؟ او در این فصل بسیار تأثیرگذار بوده و بازی خود را در نقش هافبک، به سطح بالاتری رسانده است، اما اگر این بازیکن ۳۰ ساله برای ترک لندن و بازگشت به آلمان تلاش کند، سرمربی آرسنال ممکن است مانعی برای او ایجاد نکند.

بازیکنانی که ممکن است در تابستان از آرسنال جدا شوند

کیران تیرنی

در حالت ایدئال، آرسنال دوست دارد تیرنی را پیش از بازگشت باشگاه به لیگ قهرمانان اروپا حفظ کند. اما این ملی‌پوش اسکاتلندی، جایگاه خود را در ترکیب اصلی این فصل به اولکساندر زینچنکو واگذار کرده است و انتظار می‌رود برای انتقال به تیمی دیگر تلاش کند. گفته می‌شود نیوکاسل و استون‌ویلا علاقه‌مند به جذب این بازیکن هستند و پس از پایان فصل می‌توانند پیشنهادهای بزرگی به این دفاع چپ دهند. آرسنال باید در این تابستان مقداری پول کسب کند و تیرنی دارایی خوبی برای انجام این کار است، بنابراین ممکن است این بازیکن سابق سلتیک اجازه خروج پیدا کند و به اقامت چهار ساله‌اش در شمال لندن پایان دهد.

بازیکنانی که ممکن است در تابستان از آرسنال جدا شوند

نونو تاوارس

به نظر نمی‌رسد تاوارس آینده بلندمدتی در آرسنال داشته باشد. دوران قرضی او در مارسی خیلی خوب شروع شد، اما با گذشت فصل، کمتر بازی کرد. با این حال بعید است باشگاه فرانسوی برای دائمی کردن این انتقال در تابستان تلاش کند، همین امر باعث می‌شود آرسنال در فصل آینده او را نتواند به تیم دیگری واگذار کند. با جدایی تیرنی، تاوارس می‌تواند گزینه‌ای به عنوان پشتیبان زینچنکو در فصل آینده باشد. اما اینکه آیا آرتتا به اندازه کافی به مدافع جوان پرتغالی برای استفاده از او اعتماد خواهد کرد یا خیر، باید منتظر ماند.

بازیکنانی که ممکن است در تابستان از آرسنال جدا شوند

سامبی لوکونگا

دیدن آینده بلندمدت لوکونگا در آرسنال دشوار است. با ورود بازیکنان بزرگ تابستانی به خط هافبک، مسیر بازیکن ملی‌پوش بلژیکی به سمت تیم اصلی مسدود می‌شود. او قبل از اینکه به صورت قرضی به کریستال پالاس برود به سختی فرصت بازی پیدا می‌کرد و به نظر می‌رسد وقتی از سلهرست پارک بازگردد، شرایط برایش سخت‌تر خواهد شد، بنابراین انتقال به مکانی دیگر، گزینه خوبی به نظر می‌رسد. اینکه آیا آرسنال می‌تواند برای این بازیکن ۲۳ ساله که دو سال پیش با ۱۸ میلیون پوند (۲۳ میلیون دلار) از اندرلخت جذب تیم شد، خواهانی پیدا کند یا خیر، مسئله دیگری است.

بازیکنانی که ممکن است در تابستان از آرسنال جدا شوند

ریس نلسون

قرارداد نلسون تابستان امسال به پایان می‌رسد و او هنوز با وجود مذاکرات که مدتی است ادامه دارد، برای تمدید قراردادش به توافق نرسیده است. اعتقاد بر این است که چندین باشگاه از جمله برایتون به این وینگر علاقه‌مند هستند و امیدوارند که این مرد را به عنوان بازیکن آزاد، جذب کنند. آرسنال می‌خواهد او در لندن بماند و پیشنهاد جدیدی را ارائه کرده است، اما آنها برای حفظ این بازیکن ۲۳ ساله، پول زیادی پیشنهاد نمی‌دهند و این احتمال را افزایش می‌دهد که نیلسون می‌تواند به دنبال ادامه دادن به فوتبالش در جای دیگری باشد.

بازیکنانی که ممکن است در تابستان از آرسنال جدا شوند

فولارین بالوگون

آرسنال تابستان امسال تصمیم بزرگی در مورد بالوگون اتخاذ می‌کند. او یک فصل استثنایی را به صورت قرضی در ریمز فرانسه پشت سر گذاشته است و به فیکس بودن عادت کرده است. اگر فصل بعد در آرسنال بماند، این فرصت را نخواهد داشت تا بدرخشد، بنابراین انتظار می‌رود که در میان علاقه‌مندی تیم‌های دیگر، برای جدایی از لندن تلاش کند. با توجه به عملکرد او در ریمز، ارزش این بازیکن افزایش پیدا کرده است، ممکن است آرسنال تصمیم بگیرد که از مهاجم ۲۱ ساله پول خوبی به دست آورد.

بازیکنانی که ممکن است در تابستان از آرسنال جدا شوند

سدریک سوارس

ملی‌پوش پرتغالی، نیم‌فصل دوم را به صورت قرضی در فولام سپری کرد و انتظار می‌رود تابستان امسال آنجا را ترک کند. هنوز یک سال از قرارداد سوارس باقی مانده است و پیدا کردن باشگاهی برای پرداخت دستمزدش، ممکن است، دشوار باشد، اما او به دنبال خروجی دائمی، برای یافتن تیم دیگری خواهد بود و آرسنال مانعی برای این مرد نخواهد داشت.

بازیکنانی که ممکن است در تابستان از آرسنال جدا شوند

پابلو ماری

انتقال دائمی ماری به مونزا ایتالیا، در حال‌حاضر نهایی شده است. به عنوان بخشی از قرارداد قرضی که ماری را تابستان گذشته به ایتالیا برد، بندی توافق شد که باعث می‌شود این باشگاه سری‌آ در صورت سقوط نکردن، این انتقال را دائمی کند. آنها پیش‌تر این کار را انجام داده‌اند، بنابراین ماری در تیم خود باقی می‌ماند و آرسنال حدود شش میلیون پوند (۷.۵ میلیون دلار) برای فروش این مدافع میانی دریافت می‌کند.

بازیکنانی که ممکن است در تابستان از آرسنال جدا شوند

ای نسلی میتلند-نیلز

ای نسلی، تأیید کرده است که تابستان امسال آرسنال را ترک خواهد کرد. این هافبک که در حال حاضر به صورت قرضی برای ساوتهمپتون بازی می‌کند، اکنون در ماه‌های پایانی قرارداد خود قرار دارد و آن را تمدید نخواهد کرد. بنابراین پس از پایان فصل، او به صورت آزاد، لندن را ترک خواهد کرد.

بازیکنانی که ممکن است در تابستان از آرسنال جدا شوند

آستون تراستی

تراستی اولین فصلش را به خوبی در انگلیس سپری کرده است و با حضور قرضی در بیرمنگام سیتی (چمپیون‌شیپ) به طرز چشمگیری همه را تحت تأثیر قرار داده است. این مدافع میانی به تازگی، عنوان بهترین بازیکن فصل آبی‌ها را کسب کرده است و با عملکرد خود، نگاه‌های زیادی را به خود جلب خواهد کرد. آرسنال تابستان امسال با تراستی مذاکره خواهد کرد تا از حرکت بعدی این مدافع که به تازگی وارد تیم ملی مردان ایالات‌متحده شده است، مطلع شود.

اینکه آیا بیرمنگام دوست دارد برای کسب پول، ستاره‌اش را به فروش برساند یا تصمیم می‌گیرد دوباره این بازیکن را به تیم دیگری بفرستد، اتفاقی است که باید به‌سرعت درمورد آن تصمیم‌گیری شود، اما بسیار بعید است که او فصل آینده در شمال لندن بماند و بخشی از ترکیب تیم آرتتا باشد.

بازیکنانی که ممکن است در تابستان از آرسنال جدا شوند

نیکلاس پپه

خرید گران‌قیمت باشگاه آرسنال که فصل گذشته را به صورت قرضی با نیس سپری کرد، اکنون تنها یک سال از قراردادش باقی مانده است. واضح است که او آینده‌ای در جمع توپچی‌ها ندارد، بنابراین باشگاه به دنبال انتقال دائمی پپه در تابستان امسال است. یافتن خریدار بسیار دشوار خواهد بود، اما با توجه به دستمزد بالای او، بنابراین حل کردن آن، کار آسانی نخواهد بود.

بازیکنانی که ممکن است در تابستان از آرسنال جدا شوند

راب هلدینگ

آیا این تابستان، می‌تواند زمانی باشد که هلدینگ بالاخره از آرسنال جدا شود؟ او در باشگاه یک بازیکن بسیار محبوب است و آرتتا برای شیوه بازی او ارزش زیادی قائل است، اما با حضور در کنار ویلیام سالیبای مصدوم در پایان فصل، ناکارآمدی آشکار این مدافع میانی برجسته شد. هولدینگ اکنون جای خود را به جاکوب کیویور داده است و با توجه به اینکه انتظار می‌رود یک مدافع میانی دیگر تابستان امسال وارد این تیم شود، این بازیکن می‌تواند به عنوان بخشی از روند بازسازی تیم، آرسنال را ترک کند.

کد خبر 661090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.