باشگاه پادما یدک قید خرید امتیاز تیم فوتبال‌ساحلی صنعت‌فرش حداد را زد!

باشگاه پادما یدک با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد از خرید امتیاز تیم فوتبال‌ساحلی صنعت‌فرش حداد منصرف شده و قید تیم‌داری در فصل جدید لیگ برتر را زده است. ضمن اینکه این امتیاز در نهایت به هیئت فوتبال استان اصفهان فروخته شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طی گذشت یک‌ماه اخیر باشگاه صنعت‌فرش حداد اصفهان با اعلام اینکه دیگر نمی‌تواند به‌علت مشکلات متعدد در لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی تیم‌داری کند اعلام کرد قصد دارد آن را به تیمی دیگر واگذار کند و از همین‌رو هیئت فوتبال استان اصفهان تصمیم گرفت از طریق باشگاه‌های اصفهانی این امتیاز را در استان نگه‌دارد.

همان‌طور که خبرگزاری ایمنا صبح امروز در مطلبی از باشگاه پادما یدک اصفهان به‌عنوان جدی‌ترین مشتری این سهمیه یاد کرد؛ دقایقی قبل این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای رسمی ضمن تائید این موضوع، در خبری شوکه‌کننده اعلام کرد قید خرید سهمیه صنعت‌فرش حداد را زده و از اقدام برای تیم‌داری در فصل ۱۴۰۲ لیگ برتر منصرف شده است.

بیانیه باشگاه پادما یدک را در ادامه می‌خوانید:

" همان‌طور که اهالی ورزش مطلع هستند طی هفته‌های اخیر تیم فوتبال‌ساحلی صنعت‌فرش حداد اصفهان تصمیم به کناره‌گیری از تیم‌داری در لیگ برتر گرفت و بدین ترتیب تنها سهمیه استان اصفهان در لیگ برتر فوتبال‌ساحلی با نابودی فاصله چندانی نداشت.

پس از آن بود که هیئت فوتبال استان اصفهان به‌عنوان مسئول امر با برگزاری جلسات متعدد از باشگاه پادما یدک درخواست کرد تا برای خرید این سهمیه پا پیش گذاشته و این امتیاز را به‌عنوان بخش‌خصوصی در اصفهان حفظ کند.

باشگاه پادما یدک ابتدا با این درخواست هیئت فوتبال مخالفت ورزید اما در ادامه با پیگیری‌ها و اصرارهای فراوان اهالی ورزش اصفهان، قبول کرد تا به‌عنوان حامی ورزش استان، امتیاز صنعت‌فرش حداد را خریداری کند.

با این وجود، باشگاه پادما یدک رسماً اعلام می‌دارد به‌علت عدم توافق مالی در ارتباط با خرید سهمیه، نداشتن فرصت کافی برای آماده‌کردن جذب بازیکن و تمرینات پیش فصل و نبود امکانات کافی جهت برپایی تمرینات و مسابقات فوتبال‌ساحلی قید خرید امتیاز صنعت‌فرش حداد و تیم‌داری در فصل ۱۴۰۲ لیگ برتر را زد.

لازم به‌ذکر است باشگاه پادما یدک قطعاً در آینده و زمان مناسب با فراهم نمودن امکانات لازم و برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند، در رشته فوتبال‌ساحلی تیم‌داری خواهد کرد."

به گزارش ایمنا، جلسه‌ای میان مدیران شهری، مالک صنعت‌فرش حداد و هیئت فوتبال استان اصفهان برگزار شده و خروجی آن، واگذاری امتیاز صنعت‌فرش حداد به هیئت فوتبال استان اصفهان بوده و بدین ترتیب هیئت فوتبال در فصل جاری به‌عنوان نماینده استان در لیگ برتر تیم‌داری می‌کند. ضمن اینکه اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان نقشی در ماندن این امتیاز در استان نداشته است.

باشگاه پادما یدک قید خرید امتیاز تیم فوتبال‌ساحلی صنعت‌فرش حداد را زد!

کد خبر 661087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.