تجلیل از رؤسای برتر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری

رؤسای برتر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور در آخرین روز اجلاس رؤسا در شیراز، طی آئینی با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری معرفی و با دریافت «نشان سرو» تجلیل شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزرات علوم، تحقیقات و فناوری در آخرین روز اجلاس رؤسا در شیراز، طی آئینی با حضور محمدعلی زلفی‌گل، رؤسای برتر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور معرفی و با دریافت «نشان سرو» تجلیل شدند.

این ارزیابی بر اساس شاخص‌های تعریف شده در دولت سیزدهم و برای عملکرد یک سال گذشته بوده است.

در این آئین به ۱۴ نفر از رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری کشور به عنوان رؤسای برتر نشان سرو اهدا شد.

بر اساس این گزارش؛ از بین رؤسای دانشگاه‌های کشور، ۱۰ رئیس دانشگاه به عنوان رؤسای برتر؛ از بین رؤسای پژوهشگاه‌ها دو رئیس پژوهشگاه و از بین رؤسای پارک‌های علم و فناوری نیز دو رئیس پارک، به عنوان مدیرانی که بهترین عملکرد را در یک سال گذشته داشتند، انتخاب و نشان سرو را از دست وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دریافت کردند.

همچنین رؤسای برتر علاوه بر نشان سرو، لوح سپاس و تندیس؛ یک پایه تشویقی نیز توسط وزیر علوم اهدا شد.

رؤسای دانشگاه‌های اصفهان، یزد، تهران، علم و صنعت، صنعتی بیرجند، ارومیه، تبریز، بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین، اراک و حضرت معصومه (س) به عنوان رؤسای دانشگاه‌های برتر معرفی شدند.

همچنین از بین رؤسای مؤسسات پژوهشی، رئیس مؤسسه ملی اقیانوس‌شناسی و علوم جوی، رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی و از بین پارک‌های علم و فناوری نیز رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان به عنوان رؤسای برتر معرفی شدند.

کد خبر 661076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.