کشف ۱۰ فقره سرقت با دستگیری سارق مشاعات ساختمانی

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از دستگیری فردی که اقدام به ۱۰ فقره سرقت از مشاعات مجتمع های مسکونی در این شهرستان کرده بود خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال موجود در مشاعات مجتمع‌های مسکونی سطح شهرستان شاهین‌شهر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه مأموران کلانتری ۱۲ با جمع‌آوری سرنخ‌های موجود و انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی یک سارق را که با ترفندی خاص وارد مجتمع‌های مسکونی می‌شد و اقدام به سرقت دوچرخه و اموال موجود در انباری‌ها و پارکینگ این مجتمع‌ها می‌کرد، شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اشاره به کشف مقادیری اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهم، ادامه داد: سارق ۳۲ ساله که پس از مواجهه شدن با دلایل و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت در تحقیقات تکمیلی به ۱۰ فقره سرقت اموال مشاعات ساختمانی در سطح این شهرستان اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: ساکنان آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی، ضمن استفاده از قفل‌های مطمئن برای درب انبار و قفل و زنجیر کردن موتورسیکلت و دوچرخه در قسمت مشاعات ساختمان‌ها، هرگز به افراد ناشناسی که با زدن زنگ واحدها و معرفی دروغین خود به عنوان آشنایان دیگر ساکنان مجتمع و یا مأموران قرائت کنتور و غیره قصد ورود به مجتمع را دارند اعتماد نکنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 661048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.