۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
نصب ۸ دوربین ثبت سرعت در قرچک

شهردار قرچک گفت: شهرداری در راستای کاهش بار ترافیکی و ثبت تخلفات رانندگی، هشت دوربین ثبت سرعت را در چهار نقطه شهر نصب کرده است.

محسن خرمی‌شریف در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از نصب هشت دوربین ثبت سرعت و تخلفات رانندگی در قرچک خبر داد و اظهار کرد: شهرداری در راستای کاهش بار ترافیکی و ثبت تخلفات رانندگی، هشت دوربین ثبت سرعت و تخلفات رانندگی را در چهار نقطه شهر نصب کرده است.

وی افزود: این دوربین‌ها با هدف مدیریت بهینه سرعت، ارتقای ایمنی عبور و مرور، ایجاد انضباط ترافیکی، پیشگیری از مخاطرات و کاهش تصادفات رانندگی ناشی از سرعت غیرمجاز که مهم‌ترین عمل بروز تصادفات جاده‌ای است در سطح شهر نصب و فعال شده است.

شهردار قرچک خاطرنشان کرد: ویژگی‌های این دوربین‌ها خواندن پلاک خودرو، ثبت سرعت و معاینه فنی خودروها است و اگر خودرویی سرعت غیرمجاز یا معاینه فنی نداشته باشد، پلاک آن ثبت تخلف خواهد شد.

خرمی‌شریف گفت: دوربین‌های پلاک‌خوان برای ثبت تخلفات بعد از میدان پوئینک به سمت باقرآباد در دو لاین رفت‌وبرگشت، میدان فردیس به سمت تهران و کمربندی جنوبی روبه‌روی پارک جنگلی به سمت میدان پوئینک نصب شده است.

وی تصریح کرد: مدیریت شهری برای کاهش بار ترافیکی برنامه‌هایی را در دستور کار دارد که پس از بررسی‌های کارشناسی و اقدامات فنی لازم، به مرحله اجرا خواهد رسید.

کد خبر 661046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صفایی IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    0 0
    سلام اخه قرچک هم باید دوربین فاقد معاینه فنی رو ثبت کنی ۴۰میلیون ماشینم هزینه داره اخه از کجا بیارم خرجش کنم نداریم که مدل پایین سوار میشیم باهاش یه لقمه نون حلال در بیارم چیکار کنمممم