۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
شروع هفته خونین بورس

بورس امروز یک ساعت پس از شروع بازار افت ۵۵ هزار واحدی داشت و در نهایت با کاهش ۶۳ هزار و ۶۶۶ واحدی بسته شد. شاخص کل به دو میلیون و ۲۱۴ هزار و ۴۶ رسید؛ نمادهای فولاد، فملی و میدکو بیشترین تأثیر منفی را در معاملات امروز بر جای گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بورس تهران در اولین روز هفته روال نزولی هفته گذشته را در پیش گرفت و یک ساعت پس از شروع بازار افت ۵۵ هزار واحدی داشت و در نهایت با کاهش ۶۳ هزار و ۶۶۶ واحدی بسته شد. شاخص کل به دو میلیون و ۲۱۴ هزار و ۴۶ رسید؛ نمادهای فولاد، فملی و میدکو بیشترین تأثیر منفی را در معاملات امروز بر جای گذاشتند.

پرتقاضاترین نماد نیز، نماد سپر بود، شاخص کل هم‌وزن با کاهش ۲۹ هزار و ۹۰۱ واحدی به عدد ۷۳۴ هزار و ۸۵۲ رسید. ارزش معاملات در محدوده ۱۲ هزار و ۲۲۸ میلیارد تومان بود که این نتیجه، حاصل حدود ۸۰۰ هزار معامله و خریدوفروش بیش از ۱۸ میلیارد برگه سهم است. همچنین ارزش بازار به میزان هشت میلیون و ۱۸۳ هزار میلیارد تومان رقم خورد.

فرابورس امروز با کاهش ۹۶۴ واحدی، مقدار شاخص را روی عدد ۲۷ هزار و ۸۶۰ تثبیت کرد، در این بازار نمادهای وسپهر، آریا و خاور بیشترین تأثیر منفی را در بازار بر جای گذاشتند، ارزش بازار اول و دوم به مقدار یک میلیون و ۵۵۰ هزار میلیارد تومان و ارزش بازار پایه به مقدار ۴۸۱ هزار میلیارد تومان رسید. معامله‌گران حدود ۷ میلیارد سهام و حق تقدم در قالب ۳۳۵ هزار معامله به ارزش ۲۸ هزار و ۴۲۸ میلیارد تومان معامله کردند.

حجم و ارزش معاملات

حجم معاملات در بازار بورس: ۱۸ میلیارد ۶۳۹ میلیون سهام و سایر اوراق مالی

حجم معاملات در بازار فرابورس: ۶ میلیارد ۲۳۸ میلیون سهام، حق تقدم و سایر اوراق مالی

ارزش معاملات در بازار بورس: ۱۲ هزار و ۲۴۷ میلیارد تومان

ارزش معاملات در بازار فرابورس: ۲۸ هزار و ۴۴۷ میلیارد تومان

بیشترین ارزش و بیشترین حجم معامله

بیشترین ارزش معامله: افران، اهرم، خساپا

بیشترین حجم معامله: خساپا، شستا، خودرو

بیشترین افزایش قیمت و بیشترین کاهش قیمت

بیشترین افزایش قیمت: ما، خکمک، غلبر

بیشترین کاهش قیمت: خمحرکه، خچرخش، خکار

تعداد نمادهای مثبت و منفی

بازارها / ‏‬تعداد نماد نماد مثبت نماد منفی
بورس ۴۵ ۳۵۷
فرابورس ۹۸ ۲۴۲

نمودار شاخص بورس طی ۳ ماه گذشته

شروع هفته خونین بورس

بازدهی صندوق‌های سرمایه‌گذاری

شروع هفته خونین بورس

طبق این جدول که اطلاعات تجمیعی انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری است، صندوق املاک و مستغلات بیشترین بازده ماهانه را داشته که معادل ۱۵ درصد بوده است.

نقشه بازار

شروع هفته خونین بورس

کد خبر 661033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.