پتانسیل بالای مدیریت شهری برای معرفی ظرفیت جدید شغلی در محلات

معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: مدیریت شهر از ظرفیت خوب بازارهای فروش بهره‌منداست، ازاین‌رو می‌تواند به کیفی سازی تولیدات در محله‌ها و معرفی ظرفیت جدید شغلی کمک کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمدصادق سجادزاده امروز_شنبه بیست و سوم اردیبهشت‌ماه_در جلسه کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان که با حضور مدیران بهزیستی برای تعامل بیشتر در ارائه خدمات در محلات شهر اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: عمده خدماتی که به محرومان ارائه می‌شود تک بعدی است، در حالی که جامع نبودن خدمات آسیب‌رسان است.

وی با تاکید بر اینکه ارائه خدمات جامع در مدیریت شهری بسیار مهم است، در این راستا شورای اسلامی شهر نیز به جامع بودن خدمات تاکید دارد، ادامه داد: لازم است نقشه پراکندگی مراکز مثبت زندگی به مدیریت شهر ارائه شود، تا بدانیم در ۱۵ منطقه به تفکیک محلات چند مرکز فعالیت می‌کند.

معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه ظرفیت این مراکز را می‌توانیم به ظرفیت خانه‌های اشتغال نزدیک کنیم، افزود: طرحی را در دست اجرا داریم که اولویت آن تربیت تسهیل‌گر اشتغال است، دو ماه است کارگاه آموزشی این پروژه با حضور داوطلبان محلی آغاز شده است، زیرا معتقدیم محله‌ها به تسهیل گر اشتغال نیاز دارند.

وی تصریح کرد: مدیریت شهر از ظرفیت خوب بازارهای فروش بهره مند است، از این رو می‌تواند به کیفی سازی تولیدات در محله‌ها، معرفی ظرفیت جدید شغلی کمک کند.

لزوم گسترش سبد حمایتی مددجویان

مجید خاشعی، رئیس اداره فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان اظهار کرد: فرهنگ سازی و شیوه کمک به مددجویان بسیار مهم است، لذا باید راه و بستری برای شیوه کمک کردن طراحی شود و در کنار آن باید سبد حمایتی را برای مددجویان گسترش دهیم.

کد خبر 661020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.