۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
الهلال قهرمان جام‌ حذفی عربستان شد

تیم فوتبال الهلال با پیروزی در ضربات‌ پنالتی مقابل الوحده، قهرمان جام‌ حذفی عربستان شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال الهلال و الوحده عربستان شب گذشته _جمعه بیست‌ودوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲_ در چارچوب فینال رقابت‌های جام‌حذفی فوتبال باشگاه‌های عربستان از ساعت ۲۱:۳۰ مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند و پس از تساوی یک بر یک در طول وقت‌های قانونی و اضافه، الهلال در ضربات‌پنالتی با نتیجه ۷ بر ۶ الوحده را شکست داد و به قهرمانی جام‌حذفی فوتبال عربستان رسید.

گل اول این بازی را دقیقه ۳۵ کریم یودا برای الوحده به‌ثمر رساند و الهلال پس از شکست در فینال لیگ قهرمانان آسیا و نایب‌قهرمانی، در آستانه شکست در دومین فینال متوالی قرار گرفت اما در کمال تعجب، دقیقه ۹+۹۰ دست سرنوشت، الهلال را به‌وسیله علی البلیهی به گل رساند تا دراماتیک‌ترین گل کهکشانی‌ها در فصل جاری زده شود و امید به شاگردان رامون دیاز برگشت.

پس از تساوی در طول ۹۰ دقیقه، بازی به وقت‌های اضافه رفت و باز هم الهلال فرصت گلزنی پیدا کرد؛ دقیقه ۹۶ الهلال صاحب ضربه پنالتی شد اما مصعب الجویر از این شانس بزرگ استفاده نکرد و با بیرون زدن توپ، یک فرصت را برای قهرمانی الهلال از دست داد. در نهایت ۳۰ دقیقه وقت‌های اضافه هم بدون ردوبدل‌شدن گل به پایان رسید و بازی به ضربات سهمگین پنالتی رفت.

در ضربات پنالتی پس از اینکه هر دو تیم پنالتی‌های اول خود را از دست دادند، الوحده به گل اول رسید اما پنالتی دوم الهلال باز هم خراب شد. جالب اینکه پنالتی سوم الوحده هم مهار شد و در ادامه، تا جایی پنالتی‌ها دنبال شد که نتیجه روی عدد پنج مساوی بود. پس از گل ششم الهلال، پنالتی ششم الوحده از دست رفت و با گلی که عبدالله المعیوف زد الهلال ۷ بر ۶ به پیروزی رسید و قهرمان جام‌حذفی شد.

الهلال قهرمان جام‌حذفی عربستان شد

کد خبر 660953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.