تونل افتخار بازیکنان تیم فوتبال مایورکا برای یاران طیبی و اولادقباد + عکس

بازیکنان تیم فوتبال مایورکا که همشهری تیم فوتسال پالما هستند پیش از مصاف با کادیز در لالیگا، در اقدامی زیبا برای یاران طیبی و اولادقباد که قهرمان اروپا شدند، تونل افتخار تشکیل دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتسال مایورکا پالمای اسپانیا و اسپورتینگ لیسبون پرتغال _یکشنبه هفدهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲_ بود که در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتسال اروپا مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند و پس از اینکه در وقت‌های قانونی به تساوی یک بر یک رسیدند، کار به ضربات پنالتی کشیده شد که پالما با پیروزی پنج بر سه موفق شد لیگ قهرمانان فوتسال اروپا را در کشور خود فتح کند.

پالما ششمین قهرمان اسپانیا طی ۱۰ فصل اخیر لیگ قهرمانان فوتسال اروپا لقب گرفت و نخستین قهرمانی تاریخ خود در این تورنمنت را به‌دست آورد. پالمایی‌ها برای صعود به فینال در مصافی سخت، دیگر تیم پرتغالی یعنی بنفیکا را شکست داده بودند اما اسپورتینگ به‌راحتی اندرلخت را مغلوب کرده بود و یاران حسین طیبی و مسلم اولادقباد دست به کار بزرگی زدند و قهرمان قاره سبز شدند.

به‌دنبال آن، شب گذشته تیم فوتبال رئال‌مایورکا در چارچوب هفته سی‌وچهارم رقابت‌های لالیگا به‌مصاف کادیز رفت اما قبل از شروع این بازی، بازیکنان مایورکا برای اعضای تیم پالما که به ورزشگاه دعوت شده بودند، تونل افتخار تشکیل دادند و قهرمانی این تیم را تبریک گفتند. بازیکنان پالما از جمله طیبی و اولادقباد هم در میان تشویق تماشاگران مایورکا وارد زمین چمن شدند و در زمین به جشن و پایکوبی پرداختند.

تونل افتخار بازیکنان تیم فوتبال مایورکا برای یاران طیبی و اولادقباد +عکس

تونل افتخار بازیکنان تیم فوتبال مایورکا برای یاران طیبی و اولادقباد +عکس

کد خبر 660937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.