فرایندهای استقرار یافته سامانه اصنو افزایش پیدا می‌کند

قائم‌مقام مدیریت شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان گفت: با توجه به زمان‌بندی ارائه شده فرایند حذف فاصله‌های «گواهی عدم خلاف و استعلامات» در سامانه اصنو (سرا ۱۰) به‌زودی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

عباس افرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای ساده‌سازی فرایندها، اقدامات مؤثری در تیم فنی سامانه اصنو انجام شده است که منجر به صدور پاسخ سریع و با کیفیت‌تر استعلام‌ها خواهد شد.

وی با بیان اینکه با توجه به زمان‌بندی ارائه شده فرایند حذف فاصله‌های گواهی عدم خلاف و استعلامات در سامانه اصنو (سرا ۱۰) به‌زودی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت، افزود: یکی از اقدامات صورت گرفته در این حوزه، افزایش دامنه مدت اعتبار صدور پاسخ‌های آنی خواهد بود که با افزایش سطح اعتبارسنجی‌های موجود در سامانه می‌توانیم این مهم را اجرایی کنیم، امیدواریم در این راستا خدمات مطلوب‌تری به شهروندان شهر اصفهان ارائه شود.

قائم‌مقام مدیریت شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: فرایند پاسخ‌دهی به‌صورت چرخه کوتاه آنی به این صورت است که اگر شهروند یک‌بار پاسخ با بازدید از سامانه شهرسازی دریافت کند، تا زمان تعریف شده می‌تواند در کمتر از پنج دقیقه از سامانه اصنو تنها با بارگذاری مدارک، پاسخ مناسب را در هفت روز هفته و به‌صورت ۲۴ ساعته دریافت کند.

وی خاطرنشان کرد: این مورد در سامانه «اصفهان‌نما» وجود داشته است اما بازه زمانی آن در سامانه اصنو ‌افزایش پیدا خواهد کرد و منجر به کاهش مراجعات مردمی، کاهش مدت زمان پاسخ‌دهی و افزایش کیفیت پاسخ‌دهی خواهد شد.

افرادی گفت: اقدامات مرتبط به این حوزه در تیم فنی و شرکت پیمانکار در حال انجام است که تلاش می‌کنیم در اسرع وقت، ضمن اطلاع‌رسانی مناسب به شهروندان، این خدمت را در اختیار آنها قرار دهیم.

وی افزود: افزایش تعداد خدمات غیرحضوری با بهره‌گیری فرایند چابک در این سامانه می‌تواند به افزایش سطح رضایتمندی از پاسخ‌دهی شهرداری منجر شود.

کد خبر 660931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.