خدمات جدیدی به «اصفهان من» افزوده می‌شود / استقبال شهرداری از طرح‌های فناور

شهردار اصفهان با بیان اینکه هر روز خدمات جدیدی به سامانه خدمات غیرحضوری «اصفهان من» اضافه می‌شود، گفت: شهروندان اپلیکیشن «اصفهان من» را روی گوشی همراه خود نصب کنند، چراکه روز به روز خدمات جدیدی به این سامانه افزوده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه بیست‌وسوم اردیبهشت‌ماه_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: مدیریت شهری در اردیبهشت‌ماه امسال میزبان جلسات مختلف است، به‌طوری که هفته گذشته هفدهمین جشنواره فن‌آفرینی شیخ‌بهایی در اصفهان به همت شهرک علمی تحقیقاتی و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برگزار شد.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان نیز برای نخستین‌بار چهار جایزه ویژه مدیریت شهری را به چهار طرح برتر و فناور مربوط به اداره شهر هدیه کرد، افزود: با توجه به اینکه با شتاب به سمت شهر هوشمند و شهرداری هوشمند در حال حرکت هستیم، از دانش و توان کسانی که در این عرصه به مدیریت شهری کمک کنند، استفاده خواهیم کردیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه هر روز خدمات جدیدی به سامانه خدمات غیرحضوری «اصفهان من» اضافه می‌شود، پیشنهاد داد: شهروندان اصفهانی اپلیکیشن «اصفهان من» را روی گوشی همراه خود نصب کنند، چراکه روز به روز خدمات جدیدی به این سامانه افزوده خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین هفته گذشته گرامیداشت روز پهلوانی را به مناسبت بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی داشتیم، در این راستا در سطح شهر در محور چهارباغ و میدان امام (ره) جشن‌های مختلفی با حضور قهرمانان ورزش پهلوانی برگزار شد که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

قاسم‌زاده با بیان اینکه پایان هفته جاری نیز به‌منظور اشتراک تجارب و دانش، میزبان نشست رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها هستیم، خاطرنشان کرد: بازخورد برگزاری این نوع نشست‌ها ستایش زیبایی، نظافت و مردم اصفهان است، لذا امیدواریم شهر را با کمک خود شهروندان در خور شهر زیبا و تمیز نگه داریم و امانتدار خوبی برای اصفهان باشیم.

کد خبر 660901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.