دومین تیم لیگ‌برتری هم قید همکاری با ناگلزمن را زد!

تاتنهام علاقه خود به جولیان ناگلزمن را از دست داده و قصد ندارد با این مرد مذاکره‌ای انجام دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نام جولیان ناگلزمن، به عنوان یکی از افراد مورد علاقه برای هدایت تیم تاتنهام تابستان امسال معرفی شد، اما رسانه ایونینگ استاندارد مدعی است که لندنی‌ها با سرمربی سابق بایرن‌مونیخ ملاقاتی نخواهد داشت زیرا آنها به دنبال مربیان دیگری هستند.

اسپرز در ماه مارس، عذر آنتونیو کونته را خواست و دستیارش، کریستین استلینی را به عنوان سرمربی موقت انتخاب کرد، اما اندکی بعد، او نیز خراج شد و هدایت موقت تیم را تا پایان فصل به رایان میسون داد. تیم لیگ‌برتری به دنبال جایگزینی دائمی برای کونته است، اما تاکنون با هیچ فردی به توافق نرسیده‌اند.

در میان نامزدهای تصدی این پست، لوئیس انریکه، سرمربی سابق اسپانیا و بارسلونا، روبن آموریم، سرمربی تیم اسپورتینگ، آرنه اسلات از فاینورد و ژابی آلونسو از بایر لورکوزن قرار دارند. گفته می‌شود آنگه پستکوگلو، سرمربی سلتیک و روبرتو دزربی از برایتون نیز مورد توجه سران اسپرز هستند.

این دومین تیمی است که ناگلزمن را نادیده گرفته است. پس از اخراج گراهام پاتر، این مرد آلمانی شخصاً با سران چلسی مذاکره می‌کرد که هدایتشان را بر عهده بگیرد، اما آبی‌ها حالا در عوض آماده هستند تا مائوریسیو پوچتینو را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کنند.

در حالی که جستجوی آنها برای یافتن یک سرمربی مطمئن ادامه دارد، تاتنهام به دنبال کسب جایگاهی بین چهار تیم لیگ انگلیس است تا در رقابت‌های اروپایی برای فصل آینده حضور داشته باشد. تیم لندنی، فعلاً در رده ششم لیگ‌برتر قرار دارد و امروز به مصاف استون ویلا خواهد رفت.

کد خبر 660886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.