۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
موافقت‌ چلسی با درخواست تیاگو سیلوا

گزارش‌ها حاکی از آن است که چلسی می‌تواند به تیاگو سیلوا اجازه دهد تا تابستان امسال باشگاه را ترک کند و به تیم برزیلی فلومیننزه بازگردد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیاگو سیلوا مدافع تیم فوتبال چلسی، در ماه فوریه قرارداد خود را تمدید کرد که او را تا سال ۲۰۲۴ برای تیم لندنی بازی می‌کند. با این حال، این مرد اعتراف کرده است که می‌خواهد دوران حرفه‌ای خود را در فلومیننزه به پایان برساند و تلگراف می‌گوید که تاد بولی، مانع بازگشت تیاگو به کشورش نمی‌شود.

سیلوا در لیست بازیکنانی نیست که چلسی می‌خواهد در پایان فصل بفروشد، اما به دلیل خدمات عالی او و تمام شدن قرارداد قرضی لوی کول ویل و بازگشت از برایتون، تاد بولی به آرزوی مدافع تیمش، جامه عمل می‌پوشاند تا به فلومیننزه بپیوندد.

ماریو بیتنکور، رئیس فلومیننزه، قبلاً با این بازیکن ۳۸ ساله برای مذاکره در مورد بستن قرارداد احتمالی، تماس گرفته است. دوران حرفه‌ای مدافع برزیلی در فلومیننزه، سال ۲۰۰۷ و پس از ابتلای او به بیماری سل در دینامو مسکو، آغاز شد. تیاگو پس از درخشش در باشگاه شهر ریودوژانیرو، پیش از انتقال به چلسی در سال ۲۰۲۰، برای میلان و پاری سن ژرمن هم بازی کرده است.

کد خبر 660885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.