هواداران پرسپولیس و سپاهان سنگ تمام گذاشتند + عکس

هواداران سپاهان و پرسپولیس طرح ویژه‌ای را روی سکوهای ورزشگاه نقش جهان و آزادی به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته بیست‌ونهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه خانگی خود به مصاف گل گهر و پیکان رفتند و با نتایج پرگل حریفان خود را از پیش رو برداشتند تا تکلیف قهرمان لیگ بیست‌ودوم در هفته آخر مشخص شود.

در حال حاضر ابتکار عمل در دست شاگردان یحیی گل‌محمدی است و اگر این تیم در هفته آخر برابر نساجی امتیاز از دست بدهد در صورت پیروزی طلایی‌پوشان مقابل مس کرمان، شاگردان مورایس جام قهرمانی را همراه خود به اصفهان خواهند برد تا یک قهرمانی دراماتیک دیگر در تاریخ این باشگاه ثبت شود.

با توجه به اینکه بیشتر اهالی فوتبال اعتقاد دارند سرمایه اصلی هر تیم هواداران هستند، عوامل باشگاه‌های پرسپولیس و سپاهان در هفته‌های پایانی خواستار حمایت همه‌جانبه هواداران خود شدند و در همین راستا نیز مدیران سپاهان چند دیدار پایانی و خانگی این تیم را رایگان کردند تا هواداران اصفهانی مشکلی از بابت حضور در ورزشگاه نداشته باشند.

در هر حال شاگردان مورایس در هفته بیست‌ونهم در مقابل چندین هزار هوادار سپاهان موفق شدند با پنج گل پیکان را از پیش رو بردارند و قرمزپوشان پایتخت نیز در ورزشگاه آزادی با حمایت هواداران پرشمار خود گل‌گهر را با چهار گل متوقف کردند تا به این ترتیب یک پایان مهیج را رقم بزنند.

هواداران پرسپولیس و سپاهان سنگ تمام گذاشتند+ عکس

نکته جالب توجه در خصوص هواداران قرمز و طلایی طرح زیبا و البته ویژه‌ای بود که توسط تماشاگران و با همکاری کانون هواداران روی سکوها ایجاد شد.

ماجرا از این قرار است که هواداران سپاهان با اجرای طرح موزائیکی خاص که تلفیق رنگ پیراهن، لوگو و قدمت این باشگاه بود حمایت خود را نشان دادند و در ورزشگاه آزادی نیز هواداران پرسپولیس با اجرای مشابه همین طرح جلوه ویژه‌ای به سکوهای ورزشگاه بخشیدند.

باید دید در نهایت از بین شاگردان مورایس و گل‌محمدی کدام تیم می‌تواند کاپ طلایی را در هفته پایانی و خارج از خانه بالای سر ببرد.

هواداران پرسپولیس و سپاهان سنگ تمام گذاشتند+ عکس

کد خبر 660875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.