شانس دوباره کارلتو به ستاره همیشه مصدوم رئال‌ مادرید

ادن هازارد قرار است در دیدار با ختافه که امروز برگزار می‌شود، برای رئال به میدان برود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کارلو آنچلوتی گفته است که که قصد دارد به برخی از بازیکنان کلیدی خود در مسابقه این هفته لالیگا، استراحت دهد، چرا که دغدغه این مربی بازی برگشت روز چهارشنبه لیگ قهرمانان اروپا برابر منچسترسیتی است.

روزنامه مارکا ادعا می‌کند که ادن هازارد یکی از کسانی است که با بازگشتش، احتمالاً در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت. انتظار می‌رود ماریانو دیاز نیز در خط حمله حضور داشته باشد، زیرا کریم بنزما و رودریگو برای ریکاوری از دیدار با پسران پپ، به مرخصی رفته‌اند.

آنچلوتی به خبرنگاران گفت: "من می‌خواهم بازیکنان خسته را استراحت دهم، اما برخی از آن‌ها به میدان خواهند رفت." برخی بازیکنان در بازی روز سه‌شنبه مقابل سیتی مصدوم شدند و هنوز بهبود پیدا نکرده‌اند، همچون بنزما، آلابا و رودریگو.

هازارد در این فصل فقط ۹ مسابقه برای مادرید انجام داده است، آخرین بازی او، در ۱۰ دقیقه پایانی بازی مقابل کادیز در تاریخ پانزدهم آوریل بود که سفیدپوشان حریف را شکست دادند. آخرین حضور فیکس هازارد در لالیگا نیز، به یازدهم سپتامبر برمی‌گردد که آنها مایورکا را چهار بر یک شکست دادند. وینگر بلژیکی، برای جدایی از سانتیاگو برنابئو در تابستان امسال، مورد توجه چندین تیم قرار گرفته است، اما معتقد است که می‌خواهد بماند و حتی می‌تواند با پایان قراردادش در سال ۲۰۲۴، دوران حرفه‌ای خود را در این باشگاه به پایان برساند.

مادرید روز شنبه در لالیگا به مصاف ختافه می‌رود و روز چهارشنبه، بازی برگشت مقابل سیتی را برگزار خواهد کرد.

کد خبر 660859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.