ساماندهی باربری‌های بدون مجوز در مراغه

سرپرست شهرداری مراغه گفت: مدیریت شهری با همکاری سایر نهادها عزم جدی برای ساماندهی باربری‌های بدون مجوز دارد.

شهرام مروتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه باربری‌های بدون مجوز بهره‌برداری در مراغه ساماندهی می‌شود، اظهار کرد: طی جلسه‌ای که به همت شهرداری مراغه و با حضور دایره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی در ساختمان معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری برگزار شد، مشکلات، راهکارها و شرایط اخذ پروانه بهره‌برداری و ادامه فعالیت باربری‌ها در سطح شهر بررسی و در این زمینه تصمیم‌گیری شد.

وی با اشاره به بازدید میدانی از مجموعه پروژه‌های شهرداری، افزود: شهرداری مراغه با تمام توان و ظرفیت موجود و با استفاده از برنامه‌ریزی‌های کارشناسی شده به منظور رسیدن به اهداف عالیه مدیریت شهری در ارائه خدمات به شهروندان می‌پردازد.

سرپرست شهرداری مراغه همدلی و همفکری را اجتناب‌ناپذیر دانست و خاطرنشان کرد: مجموعه شهرداری باید همراه و همگام با یکدیگر باشند تا بتوانیم شهر را به جایگاهی که شایسته آن است برسانیم.

مروتی با تاکید بر ایمن‌سازی و سرعت بخشیدن به پروژه‌های فنی و عمرانی، گفت: تمام پروژه‌ها باید در یک زمانبندی مشخص با نظارت مستمر کارشناسان و با هدف ایجاد رفاه و آسایش برای شهروندان در بازه زمانی کوتاه در اختیار شهروندان قرار گیرد.

کد خبر 660831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.