شرکت پروژه رینگ حفاظتی تشکیل شود

معاون استاندار اصفهان گفت: با تشکیل شرکت پروژه رینگ حفاظتی میتوان با همه شهرستان‌ها ارتباط برقرار کرد و از این ظرفیت بهره برد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهران زینلیان در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری اصفهان اظهار کرد: برای امور شهری که نیازمند به پیگیری در سطح کلان و کشور بوده مکاتباتی انجام شده است.

وی با بیان اینکه با هماهنگی استانداری جلسات حضوری در تهران برنامه‌ریزی شود تا دیدارها با مسئولان کشوری به نتیجه برسد گفت: در موضوع بهره‌مندی از ظرفیت داخلی شهر نیز در اوایل دولت فعلی این موضوع مطرح و مصوبات و توافقات نیز انجام شد.

معاون استاندار اصفهان با بیان اینکه قرار شد شهرداری املاک ارزشمند خود را برای پروژه مترو بیاورد، تصریح کرد: با معاونت شهرسازی توافق شده است، چند مورد را هم مطرح کردند، اما از نظر اعضای کمیسیون ماده ۵ این موارد نیازمند شفاف سازی است تا به مثبت‌تر شدن دیدگاه اعضا کمک شود.

وی افزود: باید بازخوردها در اختصاص املاک برای پروژه‌های آب، مترو و دیگر پروژه‌ها به کمیسیون ماده ۵ بیاید، از سوی دیگر در مشخص کردن موارد پیشنهادی فعال‌تر عمل شود، بیشتر مواردی که عنوان می‌شود به کمیسیون ماده ۵ نیامده است، بررسی شود اگر مشکلی وجود دارد، برای رفع آن ورود کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با تشکیل شرکت پروژه رینگ حفاظتی می‌شود با همه شهرستان‌ها ارتباط برقرار کرد و از این ظرفیت بهره برد.

کد خبر 660820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.